  • 11. Data: 2009-01-28 14:37:10
    Temat: Re: Jak dzwonić tanio z Simplusa (skype, fring)?
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    Użytkownik <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:glpgad$btg$1@inews.gazeta.pl...

    > z jakiego uslugodawcy Voip korzystasz??
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Aktualnie od jakichs 2 lat z Halonet'u.
    Moze nie są najtańszym usługodawcą, ale jak decydowałem sie na VOIP'a to
    testowałem różnych
    i u nich jakość wydawała się najlepsza, zarówno co do jakości połączeń jak i
    niezawodności.

    BHK

  • 12. Data: 2009-01-30 21:09:49
    Od: "Piotr M " <h...@g...pl>

    X <r...@o...pl> napisał(a):

    > Jak to działa? Na jaki numer wdzwaniany
    mam ustawić tańsze połączenie z
    Simplusa żeby łączyć się z numerami
    stacjonarnymi wg tanich stawek?
    > Mam możliwość ustawienia numeru
    sacjonarnego a 5gr/min. za 2,50zł na 30
    > dni.

    Ja właśnie mam ustawiony cały czas jeden
    numer wdzwaniany w nonoh.net, fakt że za
    dostęp płace te 5gr/min, ale później to hulaj
    dusza :-) na wszystkie stacjonarki polskie i
    kilkadziesiąt na świecie za darmo a na
    komórki polskie 7 &#8364; centa czyli jakieś 25gr.

    Pzdr. Piotr M