  • 1. Data: 2009-01-19 15:57:11
    Temat: jak ustawić N73
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Kupiłem dzisiaj N73 i niewiem gdzie się ustawia identyfikację rozmówcy a
    chodzi mi o to że jak do kogoś dzwonię to nie widzą mojego numeru

  • 2. Data: 2009-01-19 18:06:49
    Temat: Re: jak ustawić N73
    Od: "Jacek Sowiński" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Bynio" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Kupiłem dzisiaj N73 i niewiem gdzie się ustawia identyfikację rozmówcy a
    > chodzi mi o to że jak do kogoś dzwonię to nie widzą mojego numeru

    menu - narzedzia - ustawienia - rozmowy - wysyłanie własnego ID
    oprócz tego sieć gsm musi tą opcje udostępniać z funkcji telefonu.
    W Orange np. ustawia sie to tylko przez partyline i www o ile dobrze
    pamietam

    Jacek

  • 3. Data: 2009-01-19 18:12:54
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Sowiński" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprócz tego sieć gsm musi tą opcje udostępniać z funkcji telefonu.
    > W Orange np. ustawia sie to tylko przez partyline i www o ile dobrze

    Dziękuję :)

  • 4. Data: 2009-01-19 19:24:57
    Od: marcinez <m...@U...eu>

    Jacek Sowiński pisze:

    > W Orange np. ustawia sie to tylko przez partyline i www o ile dobrze
    > pamietam

    Można też samemu ustawiać, o ile sobie sie włączy tę funkcję wcześniej

    --

    Marcin