    From: 99%
    <d...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak dzwonić tanio z Simplusa (skype, fring)?
    Date: Tue, 20 Jan 2009 11:09:13 +0100

    > W minutę zje mi w takim razie może 300-400kB więc malutką część pakietu.
    > jak to ustawić i oszukać zdzierców ?

    Nie oszukasz niestety zdzierców. Skype na komórkach pozwala na komunikowanie się
    tekstowo, ale połączenia telefoniczne są realizowane przez przygotowany przez nich
    numer (jak testowałem była to warszawska strefa numeracyjna). Skype odpowiada tu
    tylko za przygotowanie połączenia. Tak więc tak czy inaczej zapłacisz jak za
    połączenie na numer stacjonarny.

    --
    bo nie sto.