  • 1. Data: 2009-01-19 14:10:31
    Temat: [serwis] gdzie naprawia E51?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    ciąg dalszy mich problemów z E51, w dalszym ciągu mimo dostępności sieci i
    pełnego zasięgu ludzie sie nie mogą dodzwonić a smsy nie dochodzą, serwis w
    Krakowie nie widzi problemu,
    co ciekawe pogadałem w firmie i kolega ma taki sam problem z E51,
    pytanie czy mogę gdzieś wysłać telefon chociażby na własny koszt byleby go
    naprawili? jakiś serwis centralny? do salonu nie ma sensu oddawać bo znów
    pojedzie do tego samego serwisu i nic nie zrobią,
    dzięki za wskazówki,
    brat

  • 2. Data: 2009-01-19 14:42:05
    Temat: Re: [serwis] gdzie naprawia E51?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    już chyba znalazłem crc-polska,
    brat

  • 3. Data: 2009-01-19 15:20:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 15:10:31 +0100, bratPit[pr] napisał(a):

    > co ciekawe pogadałem w firmie i kolega ma taki sam problem z E51,
    > pytanie czy mogę gdzieś wysłać telefon chociażby na własny koszt byleby
    > go naprawili?

    IMHO tego telefonu nie warto naprawiać. W sumie fajny, ale masakrycznie
    usterkowy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-01-19 20:55:12
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > IMHO tego telefonu nie warto naprawiać. W sumie fajny, ale masakrycznie
    > usterkowy.

    fajny to on może jest jak działa, ja mam go od października i jak dotąd nie
    udało mi się go specjalnie używać, a zepsutego nie wystawie na allegro,
    spróbuje naprawić i wówczas sprzedać żeby chociaż odzyskać tę kasę którą za
    niego dałem w salonie,
    brat

  • 5. Data: 2009-01-20 09:39:00
    Temat: PS
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    wspomniany kolega miał E51 bez gwarancji i otrzymał info że naprawa telefonu
    nieopłacalna...
    brat

  • 6. Data: 2009-01-20 10:05:05
    Temat: Re: PS
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 10:39:00 +0100, bratPit[pr] napisał(a):

    > wspomniany kolega miał E51 bez gwarancji i otrzymał info że naprawa
    > telefonu nieopłacalna...

    Mi ten aparat wymienili podczas 4 naprawy tego samego psuja. Fakt, że
    trzeba było zainterweniować "od tyłu", ale fakt faktem, że chociaż
    uważam, że urządzenie jest bardzo wygodne, nikomu nie polecam.

  • 7. Data: 2009-01-20 10:13:07
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Mi ten aparat wymienili podczas 4 naprawy tego samego psuja. Fakt, że
    > trzeba było zainterweniować "od tyłu", ale fakt faktem, że chociaż
    > uważam, że urządzenie jest bardzo wygodne, nikomu nie polecam.

    a czego używasz teraz zamiast E51?
    brat

  • 8. Data: 2009-01-20 11:06:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 11:13:07 +0100, bratPit[pr] napisał(a):

    > a czego używasz teraz zamiast E51?

    Używam nowej E51 ;-) w zapasie mam SE C902, który jest mniej wygodny i ma
    mniej *pożytecznych bajerów*, ale na pewno jest solidniejszy i ma lepszy
    dźwięk w słuchawce.

  • 9. Data: 2009-01-20 11:15:25
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Używam nowej E51 ;-)

    dobre :D

    > w zapasie mam SE C902, który jest mniej wygodny i ma
    > mniej *pożytecznych bajerów*, ale na pewno jest solidniejszy i ma lepszy
    > dźwięk w słuchawce.

    ot właśnie, z tym dźwiękiem też coś jest nie teges, stara N6100 ma lepszy od
    E51,
    brat

  • 10. Data: 2009-01-23 06:46:01
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > już chyba znalazłem crc-polska,

    Ale to jedna z 2 firm, kóre zajmują się serwisem gwarancyjnym Nokii. Miałem
    z nią do czynienia - tragedia. Podobno ta druga też kiepska :-)