  • 1. Data: 2009-01-19 09:01:47
    Temat: "Pancernik" Samsung Solid B2700
    Od: "sproket" <s...@s...pl>

    Czy ktoś ma przetestowany ten telefon?.Jestem na kupnie i bardzo zależy mi na
    informacji(oczywiście nie chodzi o testy "wysiłkowe")Marek

  • 2. Data: 2009-01-27 21:40:50
    Temat: Re: "Pancernik" Samsung Solid B2700
    Od: "On" <o...@k...to>

    kup sobie Sonima XP3, ale
    poczekaj trochę, bo w tej chwili
    wyprzedają XP1

  • 3. Data: 2009-03-16 20:00:52
    Od: gooral <p...@w...pl>

    On 27 Sty, 21:40, "On" <o...@k...to> wrote:
    > kup sobie SonimaXP3, ale
    > poczekaj trochę, bo w tej chwili
    > wyprzedają XP1

    xp3 hmm sam nei wiem czy dobrze zrobilem ze go kupilem.
    masa wkur...ych bugow :
    menu pl = lekka padaka
    slownik T9 domyslny (zarowno do wpisywania nazwisk jak i sms) dla
    jezyka
    jako ze mieszkam za granica czesc sms wysylam po angielsku i tutaj jak
    mam menu pl brak np litery Q i X (nawet z wylaczonym t9)
    jak wlacze t9 to zas ą ę etc... za kazdym razem musze wylaczac t9 (sam
    sie wlacza)
    nie da sie zmienic dzwiekow: slaba bateria, sms dostarczony, budzik
    budzik nie ma "snooze"
    jak nie dzial podswietlenie nie ma bata zobaczyc cokolwiek na ekranie
    latarka dziala przy zablokowanej klawiurze
    mala pamiec (3-4 mp3 na dzwonki)
    glosnosc rozmowy da sie zmienic tylko i wylacznie w trakcie rozmowy
    jak wylaczysz dzwieki trzymajac dluzej "hush" to i wibracja przestaje
    dzialac
    chu...owa jakosc dzwieku (dzwonkow jak i rozmowy)

    co naprawde dobre:
    pod prysznicem dziala spoko (w wodzie nim nie operowalem ;)
    latarka ok (mogli by dac 2xled)
    bateria superowa (4-5 dni przy rozmowach kilkadziesiat minut/dzien)
    zaczep do paska w kpl
    wstrzasoodporny (juz testowalem)
    ladowanie usb

    btw xp3 niedlugo bedzie sprzedawany jako "landrover" albo "rangerover"
    z dodanym aparatem ZTCW.