  • Data: 2021-06-21 11:00:55
    Temat: Re: Jak działają urządzenia "do działania bez N"?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 20 Jun 2021 23:43:12 +0200, Michal Jankowski wrote:

    > Idioci na allegro kopiują jeden od drugiego schematy innego urządzenia.
    > Schemat podłączenia tego "bez N" masz tutaj:
    > http://www.vanmeng.com/upload/file/202007/0729_15960
    04725_1769.pdf

    Swoja droga ciekawe. N jest dostepne przez zarowke.
    Ale jak zarowka jest wlaczona?
    Maja tam jakis drobny spadek napiecia i tym sie zasilaja?

    Ale ... jak zarowka wylaczona, to tez troche pradu musi przez nia
    plynac. Zarowce nie przeszkadza, czlowieka ... moze nie zabije, jak np
    0.5mA, ale swietlowki czy LED moga blyskac.

    W opisie z kolei nic nie pisza, ze tylko zarowki dopuszczalne, albo co
    z blyskaniem zrobic. Tak najwygodniej?

    J.