-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
po-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 11 Mar 2013 04:31:46 +0100
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
Thunderbird/17.0.3
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak działa termostat? ;)
References: <4...@g...com>
In-Reply-To: <4...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <513d5023$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
X-Trace: 1362972707 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1266 91.150.220.115:25795
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485738
[ ukryj nagłówki ]On 3/7/2013 9:35 AM, Marcin Kiciński wrote:
> Pytanie z tematu może trochę głupie, ale chodzi mi o to, czy termostat w układzie
chłodzenaia może się zaciąć w dowolnej pozycji, czy zawsze jest to otwarty duży
obieg?
>
> Mam taki problem, że od niedawna szwankuje mi termostat, tzn. czasami jest problem
z zagrzaniem silnika. Wiem że tych autach (Grande Punto) zdarza się, że termostat
zaczyna działać wybiórczo. Teraz idzie wiosna i problem niedogrzanego silnika raczej
nie będzie zbyt dotkliwy, więc mógłbym zostawić wymianę termostatu na jesień (sam
termostat do GP jest stosunkowo drogi a wymiana kłopotliwa), ale obawiam się
sytuacji, w której duży obieg się nie otworzy i slinik zacznie się przegrzewać.
Pytanie, czy to jest wogóle możliwe, czy termostaty mają jakies zabezpieczenie przed
taka sytuacją. Jak dotąd zawsze słyszałem o problemach z termostatem wyłącznie w
kontekście silnika niedogrzanego, stąd moje pytania.
>
> Pozdrawiam
> MK
miałem to w.. 3.4 autach :)
safrane volvo, safrane 24v i dodge journey oraz tak
trochę safrane ph1 (inny powód).
W każdym przypadku bez żadnego problemu dało się schłodzić
klimatronikiem tylko w dodge nie było wiadomo że się przegrzewa
(ten dodge to taki fiat freecośtam na europę).
Tak do 160km/h można na tym jechać. Gorzej jak się raz spitoliło
chłodzenie i trzeba było jechać 180km/h+ żeby się wychłodził...
(a jak się przegrzewał to chodził chwilę na 3 cylindry - vmax była
wtedy 190) i 1080km do domu... (ale dało radę ;) )
o ja zaraz odpisze na bmw bo się dużo pojawiło :)
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A