  • Data: 2012-03-04 19:08:53
    Temat: Re: Jak działa taka dziwna prądnica?
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Desoft <N...@i...pl> napisał(a):

    > Pisałem o suchym lodzie?

    > Tak napisałem??

    > Trolujesz?

    Nie. Śmieję się z Ciebie. Z 500 kilometrów przesadziłem. Wychodzi że ok 420
    zrobiłeś przez dwanaście godzin. Potem żeby uzupełnić ubytek energii zjadłeś
    20 kilo kartofli, albo 6 kilo schabu, albo 3 kilo schabu i 10 kilo kartofli.
    Mogłeś też wypić 1,5 litra oleju. Mózg jest po to żeby można było się uczyć.
    Ci co zamiast niego mają mięsień w czaszce są tylko do roboty. Pisząc tutaj
    pierdoły sam się zakwalifikowałeś do grupy mięśniaków.