    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak działa taka dziwna prądnica?
    Date: Sat, 3 Mar 2012 15:23:27 +0000 (UTC)

    Desoft <N...@i...pl> napisał(a):

    > Nie mam siły. Akurat mam taką właściwość, że temepratury rzędu 40st w cieniu
    > mi nie przeszkadzają. Piję dużo, ale te 200km w ciągu dnia jestem w stanie
    > zrobić na rowerze.
    > Jeżeli uważasz że przy mocy 40W jest to możliwe, to wymyśliłeś perpetum
    > mobile.

    > Poszukaj sobie coś na temat parowania.

    > Tak, to prawda.
    >
    > Ale ze stu watową da rade. Daje to bardzo
    >
    > Tia.... stuwatowa grzałka może, człowiek 100W nie może :)))))))))

    > Ile trzeba wszyscy Ci tłumaczą.
    > Ja na rowerze potrzebuję ~200W mocy ciągłej (w ciągu 12godzin)

    Miliardy much jedzą gówno. Niech ci wszyscy też jedzą bo musi być dobre.jak
    potrzebujesz przez 12 godzin 200W to na straty, czyli grzanie, idzie 7,2kWh.
    Taką ilością energii idzie pogrzać 120 litrowy bojler o kilkadziesiąt stopni.
    Jak Godzilla na plecach sobie radiator przykręcasz? Ile wody musisz wypić w
    przeciągu 12 godzin oddawania 200W/h ?