eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak dziala pasek klinowy w CVTRe: Jak dziala pasek klinowy w CVT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
    Date: Thu, 10 Jan 2019 16:42:48 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <q17p54$f9e$1@node1.news.atman.pl>
    References: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
    <yd1azasjujwm$.wmy8avbnhau1$.dlg@40tude.net>
    <q14lqm$dse$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <q14oap$gh8$1@node1.news.atman.pl>
    <rwbrzpd1fd0v.l7bf54xv9xhf$.dlg@40tude.net>
    <5c35f02e$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <16k0kr8g5l8z0$.cqi7in0eyish.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: pc14-41.chomiczowka.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1547134948 15662 82.177.147.41 (10 Jan 2019 15:42:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jan 2019 15:42:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    In-Reply-To: <16k0kr8g5l8z0$.cqi7in0eyish.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: AVG (VPS 190110-0, 2019-01-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648066
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-09 o 14:03, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Wed, 9 Jan 2019 13:59:26 +0100, Michał Jankowski napisał(a):
    >
    >> Weź kawałek taśmy stalowej, może być miernicza. Próbuj użyć do pchania -
    >> nie da się, bo taśma się zwija.
    >>
    >> Ściśnij krawędzie, żeby nadać taśmie kształt lekko walcowaty.
    >>
    >> Taśma staje się sztywna i może być używana do pchania.
    >
    > Rozważ stan statyczny przekładni. Masz dwie pary kół stożkowych
    > ściskanych sprężynami. Czy pasek pomiędzy nimi będzie ściskany czy
    > rozciągany? (mówię oczywiście o siłach wzdłuż paska)
    >

    To teraz uwzględnij fakt, ze blaszki nie są w żaden sposób zespolone z
    obręczą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: