-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: robot <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
Date: Wed, 9 Jan 2019 16:45:47 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 46
Message-ID: <q154vc$t75$1@node1.news.atman.pl>
References: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
<yd1azasjujwm$.wmy8avbnhau1$.dlg@40tude.net>
<q14lqm$dse$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<5c35f2c6$0$3694$426a74cc@news.free.fr>
<q14to6$2hf$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<q14u2g$m27$2@node1.news.atman.pl>
<5c35fcfd$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<q151bg$3so$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<q152r4$qtt$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1547048748 29925 82.139.185.195 (9 Jan 2019 15:45:48
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jan 2019 15:45:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <4...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647947
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-01-09 o 16:23, s...@g...com pisze:
> W dniu środa, 9 stycznia 2019 09:09:26 UTC-6 użytkownik robot napisał:
>> W dniu 2019-01-09 o 15:44, viktorius pisze:
>>> W dniu 2019-01-09 o 14:54, Michał Jankowski pisze:
>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Tutaj ciekawy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=bwKKGdU0fjU
>>>>>>> A może Bosch też głupoty plecie? :)
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Gdyby pracował tradycyjnie, na rozciąganie, to raczej za długo by nie
popracował, za duże siły rozciągające by niego działały. Dlatego pomysł na pchanie,
gdy po ściśnięciu i ułożeniu segmentów pas jest odcinkowo sztywny. Podoba mi się ta
koncepcja :)
>>>>>>
>>>>> Tak właśnie sobie myślałem.
>>>>> Że cała zabawa w konstruowanie paska który pcha, ma na celu trwałość.
>>>>> Taki pchający, metalowy, będzie znacznie wytrzymalszy i bardziej trwały.
>>>>
>>>> A wszystko dzięki twierdzeniu Gaussa. :)
>>>>
>>>> http://wyborcza.pl/7,75400,24338883,matematyka-jedze
nia-pizzy.html
>>>>
>>>
>>> No niekoniecznie, tego pchającego paska stalowego nic nie ściska z boków,
>>
>> A właśnie, że ściska z boków. Pisałem o tym:
>>
>
> Sciska i nie sciska.
> Pasek jest sciskany w obszarze kola klinowego.
> Miedzy kolami pasek nie jest sciskany.
Nie upieram się, dopiero to rozgryzam. Sam już nie wiem.
Ale koła klinowe są 2 i dzięki temu jest ściskany.
Jest w tedy tylko pchany (sciskany wzdluznie) co nie nadaje mu sztywnosci. Sztywnosc
jest osiagnieta tylko precyzja spasowania poszczegolnych blaszek i temu ze sie nie
moga przesuwac wzgledem siebie dzieki opasce.
>
>
>> "Stożkowe zbocza koła napędowego oraz napędzanego wspólnie ściskają pasek
>> w kierunku prostopadłym do kierunku poruszania paska. Dzięki temu
>> pasek staje sztywny jak kawałek stali i pcha".
>>
>> Pan na filmie mówi o tym, mówi nawet z jakim ciśnieniem konkretnie ściska.
>
> To nie to cisnienie :)
Pewien jesteś?
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.19 16:52 robot
- 09.01.19 17:11 s...@g...com
- 09.01.19 17:20 J.F.
- 09.01.19 17:56 J.F.
- 10.01.19 00:35 J.F.
- 10.01.19 15:50 s...@g...com
- 10.01.19 16:42 t-1
- 10.01.19 17:50 s...@g...com
- 11.01.19 10:31 T.
- 11.01.19 13:51 J.F.
- 11.01.19 15:24 s...@g...com
- 11.01.19 17:07 J.F.
- 11.01.19 17:35 s...@g...com
- 11.01.19 18:27 Tomasz Pyra
- 11.01.19 19:55 szod
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=