  • 151. Data: 2013-07-26 22:17:35
    Temat: Re: Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-26 19:21, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Czego? Flejmować? To Twoja domena i słabo ci to wychodzi.

    Bo to twoja domena.

    > Pisz może po polsku i bardziej składnie, ponieważ wychodzi
    > coraz zabawniej - z powyższego wynika, że brak znajomości
    > normy jest jak najbardziej pożądana. Łatwiej zauważyć i
    > usunąć awarię, a do tego jeszcze szanse na otrzymanie mandatu
    > spadają.

    Miało być odwrotnie.
    Podam ci na przykładzie, wszyscy wiedzą że ograniczeń prędkości
    trzeba przestrzegać a sporo z nich tego nie robi i płaci mandaty.
    Wniosek ? znajomość przepisu nie zabezpiecza przed zapłaceniem
    mandatu, zabezpiecza stosowanie się do przepisów.

    Pozdrawiam

  • 152. Data: 2013-07-26 22:39:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-26 22:17, RadoslawF pisze:

    > Bo to twoja domena.

    No i znowu brak odpowiedzi. Słabiutko.

    > Miało być odwrotnie.

    No pewnie :>

    > Podam ci na przykładzie, wszyscy wiedzą że ograniczeń prędkości
    > trzeba przestrzegać a sporo z nich tego nie robi i płaci mandaty.

    A co chciałeś podać na tym przykładzie? Wcześniej już pisałem, że
    znajomość normy niczego nie gwarantuje. Inna sprawa, że sporo osób
    tego nie robi (nie przestrzega ograniczeń) i mandatów nie płaci.
    Zresztą to nawet fajny przykład na to, że tak naprawdę dokładna
    znajomość cyklu kierunkowskazów (w liczbach) jest średnio ważna
    - liczy się odbieganie od średniej, co jest zauważalne na oko.
    Do tego nawet licznika nie trzeba mieć.

    > Wniosek ? znajomość przepisu nie zabezpiecza przed zapłaceniem
    > mandatu, zabezpiecza stosowanie się do przepisów.

    Coraz bardziej dryfujesz, a te wnioski to truizmy.