  • 81. Data: 2013-07-20 23:07:19
    Temat: Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 7/20/2013 3:34 PM, Jacek wrote:

    > A nie pomyślałeś, że Chińczyk też pracuje i oferuje kość za $0.17, gdzie
    > ten ciężko wylutowujący Polak żąda 20zł???

    Skoro tobie wystarcza miska ryzu za prace to wspolczuje.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 82. Data: 2013-07-20 23:39:10
    Temat: Re: Jak cwaniacy naciągają ludzi na Allegro
    Od: l...@g...com

    > No... to ja chyba wreszcie posprzątam swój pierdolnik :)) Tylko trochę się
    >
    > skarbówki obawiam, że zechcą się dokumać, skąd mam tyle kasy... ale nic to,
    >
    > jak dużo będzie, to i odpowiednio im uiszczę, żeby pyski zamknąć :)) I wio
    >
    > na Allegro, układ 4K7 po 20 zyla :))

    Jeden rezystor + instrukcja obslugi + torebka strunowa + opis "chip do tuningu",
    chodzil po 20zeta. Kupujacych bylo od cholery, po kilku miesiacach byly komentarze
    typu: uszkodzilem silnik, auto pali 2x wiecej, ale przesylka byla szybka. Ja juz
    zwatpilem w ludzi w tamtym roku po tym jak dowiedzialem sie na czym polega demokracja
    na elektrodzie. Bylo glosowanie, uzytkownicy na pierwszym miejscu umiescili wykrywacz
    spalonych zarowek choinkowych tj. mniej niz 5 elementow, na drugim miejscu byl
    projekt na lcd + proc, czlowiek wykonal kawal porzadnej roboty, dal kod zrodlowy,
    porzadny opis procedur, nie pamietam co to bylo dokladnie, ale projekt byl raczej
    skomplikowany, nie jakis termometr na attiny.

  • 83. Data: 2013-07-20 23:53:41
    Od: l...@g...com

    > Jezeli jest tak jak piszesz, to Polska z komuny jeszcze nie wyszla

    1,5 lub 1,7mln/rok zapytan do ministerstwa o interpretacje przepisow podatkowych,
    wnioski wyciagnij sam. Nikt za nic nie odpowiada.

  • 84. Data: 2013-07-21 00:14:15
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 lipca 2013 23:39:10 UTC+2 użytkownik l...@g...com napisał:

> [...]
    porzadny opis procedur, nie pamietam co to bylo dokladnie, ale projekt byl raczej
    skomplikowany, nie jakis termometr na attiny.

    tak się dzieje bo tu głupi ludzie mieszkają. Można oceniać negatywnie, pozytywnie i
    neutralnie. Jak ktoś idzie do sklepu po mleko to sprzedawczyni patelnię strzeli bo mu
    sprzedała? Nie. Pozytywny komentarz to jak było coś super hiper ze strony
    sprzedającego. Było potrzebne to pocztą konduktorską wysłał na przykład. Ktoś coś
    kupił, przesyłka przyszła, dostał to co chciał. To neutralny komentarz. Jak
    sprzedawca pisze że daje komentarz jako drugi to mnie to drobnym chujkiem naciągaczem
    śmierdzi. Sprzedawca ma wystawić komentarz jak dostał kasę. Bo jemu na kasie zależy.
    Dostał kasę to komentarz neutralny. Bo co może być cudownego że ktoś jak kupił to
    zapłacił. Na mnie się jeden sprzedawca obraził bo wystawiłem komentarz neutralny.

  • 85. Data: 2013-07-21 01:31:10
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > A nie pomyślałeś, że Chińczyk też pracuje i oferuje kość za $0.17,
    > gdzie
    > ten ciężko wylutowujący Polak żąda 20zł???

    Później się dziwić, ze śmieją się z "polaczków", któzy podejmą się
    każdej pracy za za miskę zupy.

  • 86. Data: 2013-07-21 01:33:33
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wspominając że od chińczyka masz funkiel nówkę nie śmiganą zamiast
    > elementu być może spalonego, być może przegrzanego.

    Nie wziąłeś pod uwagę ekologii :)
    Nówka to kolejny kiedyś śmieć.
    Używka do póki da się użyć to chroni środowisko przed wprowadzeniem
    kolejnych śmieci do obiegu.

  • 87. Data: 2013-07-21 01:37:50
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:51ea97c4$0$1466$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ta sprawa ma jeszcze ciekawszy aspekt, ominieto podatek, po to by
    > sprzedać taniej szkołom - czyli budżet nie dostal podatku ale przy
    > okazji mniej wydał.
    > Generalnie z punktu widzenia budżetu to wyszlo im na 0, to po cholerę
    > było szaleć i szukać winnych, wlasciwie winnych czego?

    Winnych działań zgodnych z prawem.
    Ot typowa mentalność biurokraty, który siedzi na państwowej posadce i
    uważa się za "Boga", któremu szary obywatel musi udowadniać, że nie jest
    złodziejem i przestępcą podatkowym.

  • 88. Data: 2013-07-21 01:39:12
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    Bo płaci się za pomysł.

  • 89. Data: 2013-07-21 01:59:03
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > No i właśnie Mario Ci to próbuje napisać. Przecież ten, który sprzeda
    > odprowadzi VAT, ale ten, który kupił, ma prawo ten VAT odliczyć...

    Pod warunkiem, że kupujący jest przedsiębiorcą i płatnikiem VAT, a
    ponadto ma z czego ten VAT odliczyć. Nieststy muszą wystąpić te 3
    możliwości jednocześnie.
    Dla państwa w przypadku zakupu dla potrzeb przedsiębiorcy, płatnika VAT,
    koszty dodane po prostu nie istnieją.
    Niezależnie czy przedsiębiorca kupi za 1zł czy też za milion to państwo
    i tak nic nie dostaje. Tak więc jakie to ma znaczenie czy przedsiębiorca
    kupi za złotówkę czy za milion? Oczywiście zakładamy, że takie kwoty
    przedsiębiorca zapłacił i nie był to żaden szwindel.

    W przypadku konsumenta, państwo dostaje VAT i podatki dochodowe. Zatem
    państwo więcej zyskuje, kiedy przedsiębiorca sprzeda konsumentowi
    drożej.

  • 90. Data: 2013-07-21 02:47:46
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wziąłeś pod uwagę ekologii :)

    Ekologię (zwłaszcza tą pseudo) mam w "serdecznym poważaniu" :)

    > Nówka to kolejny kiedyś śmieć.

    Myślę że człowiek nie jest w stanie zagrozić tej planecie, byle wulkan
    zanieczyszcza bardziej niż człowiek przez dziesięciolecia.

    > Używka do póki da się użyć to chroni środowisko przed wprowadzeniem
    > kolejnych śmieci do obiegu.

    Proces odzysku to też uszczerbek środowiska, produkcja sprzętu i energii
    do wyjęcia, jak nie działa to zbędny cykl montaż/demontaż i w efekcie i
    tak trzeba kupić nowy.

    Pamiętam w jednej firmie robiliśmy odzysk kości pamięci, żadna nigdy nie
    działała, coby przyśpieszyć naprawę zamawiało się od razu 2 szt z
    magazynu, bo odzysk miał być użyty jako pierwszy.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html