    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 20 Jul 2013 15:14:15 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak cwaniacy naciągają ludzi na Allegro
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 lipca 2013 23:39:10 UTC+2 użytkownik l...@g...com napisał:

    > Jeden rezystor + instrukcja obslugi + torebka strunowa + opis "chip do tuningu",
    chodzil po 20zeta. Kupujacych bylo od cholery, po kilku miesiacach byly komentarze
    typu: uszkodzilem silnik, auto pali 2x wiecej, ale przesylka byla szybka. Ja juz
    zwatpilem w ludzi w tamtym roku po tym jak dowiedzialem sie na czym polega demokracja
    na elektrodzie. Bylo glosowanie, uzytkownicy na pierwszym miejscu umiescili wykrywacz
    spalonych zarowek choinkowych tj. mniej niz 5 elementow, na drugim miejscu byl
    projekt na lcd + proc, czlowiek wykonal kawal porzadnej roboty, dal kod zrodlowy,
    porzadny opis procedur, nie pamietam co to bylo dokladnie, ale projekt byl raczej
    skomplikowany, nie jakis termometr na attiny.

    tak się dzieje bo tu głupi ludzie mieszkają. Można oceniać negatywnie, pozytywnie i
    neutralnie. Jak ktoś idzie do sklepu po mleko to sprzedawczyni patelnię strzeli bo mu
    sprzedała? Nie. Pozytywny komentarz to jak było coś super hiper ze strony
    sprzedającego. Było potrzebne to pocztą konduktorską wysłał na przykład. Ktoś coś
    kupił, przesyłka przyszła, dostał to co chciał. To neutralny komentarz. Jak
    sprzedawca pisze że daje komentarz jako drugi to mnie to drobnym chujkiem naciągaczem
    śmierdzi. Sprzedawca ma wystawić komentarz jak dostał kasę. Bo jemu na kasie zależy.
    Dostał kasę to komentarz neutralny. Bo co może być cudownego że ktoś jak kupił to
    zapłacił. Na mnie się jeden sprzedawca obraził bo wystawiłem komentarz neutralny.