  • 21. Data: 2013-07-18 19:54:22
    Temat: Re: Jak cwaniacy naciągają ludzi na Allegro
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mario napisał:

    > Będą w kieszeni dopiero gdy ktoś to kupi.

    Jak nie kupi, to się znowelizuje budżet tego biznesu.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2013-07-18 20:35:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mario pisze tak:

    > Czemu naciągają? To taki sklepik wszystko po 20 zł.

    Tak jak w Realu.

    --
    Piter

  • 23. Data: 2013-07-19 01:05:39
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    trochę statystyki ;

    gość ma wystawionych ( jeśli dobrze policzyłem ) 2450 aukcji.
    Licząc po 20 zł - wartość 49000 zł :)

    Z drugiej strony - za samo wystawienie 2450 aukcji, nieźle trzeba
    zabulić Allegro... Gościu sprzedaje parę laptopów na części - czy ktoś w
    ogóle coś takiego kupuje w takiej skali, żeby interes miał sens ??

  • 24. Data: 2013-07-19 01:09:06
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    aha - stawiam na to , że te układy tkwią sobie normalnie na PCB - czyli
    po prostu zdjęcie zrobione płycie głównej, i z tego zdjęcia powycinane
    wszystkie elementy :)

    Dopiero jak jakiś leszcz się zgłosi - to mu się toto wylutuje.
    No genialny interes. Tylko jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby się
    zwróciło te 2450 opłat za aukcje...

    Licząc chociaż po 2zł, to daje ok. 5000 zł.
    Czyli trzeba sprzedać 250 * 20 zł, żeby wyjść na zero.

    Geniusz czy idiota ??

  • 25. Data: 2013-07-19 01:11:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    to fajne : układ Atmel 404 ;

    http://allegro.pl/d0378-uklad-atmel404-hp-2500-i3355
    112464.html

  • 26. Data: 2013-07-19 01:14:59
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Lub jakaś forma przygotowania wałka.

    ciekawa koncepcja. Ale niby że co , bo nie mam pomysłu...

  • 27. Data: 2013-07-19 01:20:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-07-19 01:09, sundayman wrote:
> [...]
    > zwróciło te 2450 opłat za aukcje...
    >
    > Licząc chociaż po 2zł, to daje ok. 5000 zł.
    > Czyli trzeba sprzedać 250 * 20 zł, żeby wyjść na zero.

    Włodek

  • 28. Data: 2013-07-19 02:15:00
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-07-19 01:09, sundayman pisze:
> [...]
    > zwróciło te 2450 opłat za aukcje...
    >
    > Licząc chociaż po 2zł, to daje ok. 5000 zł.
    > Czyli trzeba sprzedać 250 * 20 zł, żeby wyjść na zero.

    Prowizja naliczana jest od sprzedaży.
    Oplata za wystawienie aukcji z ceną 20zł to 8groszy.

    Ale to nadal 300zł - 10 sprzedaży.

    pzdr
    bartekltg

  • 29. Data: 2013-07-19 02:49:57
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Prowizja naliczana jest od sprzedaży.
    > Oplata za wystawienie aukcji z ceną 20zł to 8groszy.

    no sprawa chyba jasna - gostek rzeczywiście sprzedaje (jak widać po
    historii sprzedaży), tyle, że prawdopodobnie bez znajomości tematu, bo
    inaczej nie wrzucałby wszystkiego jak leci, bo jaki serwis laptopów nie
    będzie wiedział, co kupuje ? O ile jakiś tam mostek, czy inny nietypowy
    element może faktycznie się sprzedać, to tego LM393 sprzedać szansa 0%.
    Ale widać osobnik nie ma o tym pojęcia...

    Taki sobie wymyślił biznes - parę laptopów rozbebeszyć i wystawić.

  • 30. Data: 2013-07-19 03:11:31
    Temat: Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 15 Jul 2013 17:11:07 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:

> [...]
    0-i3339618286.html

    i-lm393-4szt-i3376619784.html

    >Czemu naci?gaj?? To taki sklepik wszystko po 20 z?. On pewnie nie wnika
    >co to za uk?ad. Wylutowuje wszystko z p?yty g?ównej i sprzedaje po tej
    >cenie. Czasami co? po 40.

    To nei zadni cwaniacy. To wolny rynek, do ktorego P.T. Publicznosc nei
    moze sie, jak widac, przyzwyczaic.

    Jak moge spzredac moje wyroby za dowolna cene. Jaka chce. I postawic
    na rynku. Jak ktos kupi, to znaczy ze cena byla dobra. Jak nei kupil
    to niedobra.

    I nic nie ma to wspolnego z "cwaniactwem"

    A.L.