    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
    Date: Thu, 18 Jul 2013 20:11:31 -0500

    On Mon, 15 Jul 2013 17:11:07 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:

> [...]
    0-i3339618286.html

    i-lm393-4szt-i3376619784.html

    >Czemu naci?gaj?? To taki sklepik wszystko po 20 z?. On pewnie nie wnika
    >co to za uk?ad. Wylutowuje wszystko z p?yty g?ównej i sprzedaje po tej
    >cenie. Czasami co? po 40.

    To nei zadni cwaniacy. To wolny rynek, do ktorego P.T. Publicznosc nei
    moze sie, jak widac, przyzwyczaic.

    Jak moge spzredac moje wyroby za dowolna cene. Jaka chce. I postawic
    na rynku. Jak ktos kupi, to znaczy ze cena byla dobra. Jak nei kupil
    to niedobra.

    I nic nie ma to wspolnego z "cwaniactwem"

    A.L.