  • 31. Data: 2013-07-19 03:12:24
    Temat: Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 19 Jul 2013 02:49:57 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >no sprawa chyba jasna - gostek rzeczywi?cie sprzedaje (jak wida? po
    >historii sprzeda?y), tyle, ?e prawdopodobnie bez znajomo?ci tematu, bo
    >inaczej nie wrzuca?by wszystkiego jak leci, bo jaki serwis laptopów nie
    >b?dzie wiedzia?, co kupuje ? O ile jaki? tam mostek, czy inny nietypowy
    >element mo?e faktycznie si? sprzeda?, to tego LM393 sprzeda? szansa 0%.
    >Ale wida? osobnik nie ma o tym poj?cia...
    >
    >Taki sobie wymy?li? biznes - par? laptopów rozbebeszy? i wystawi?.

    Wolno mu.

    A.L.

  • 32. Data: 2013-07-19 04:25:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wolno mu.

    A mnie to nie przeszkadza. Jak miałby kraść albo napadać i rabować (a
    jeszcze przy okazji gwałcić) - to lepiej niech sprzedaje laptopy na części.

  • 33. Data: 2013-07-19 05:28:53
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 20:11:31 -0500, A.L. napisał(a):

    > To nei zadni cwaniacy. To wolny rynek, do ktorego P.T. Publicznosc nei
    > moze sie, jak widac, przyzwyczaic.
    >
    > Jak moge spzredac moje wyroby za dowolna cene. Jaka chce. I postawic
    > na rynku. Jak ktos kupi, to znaczy ze cena byla dobra. Jak nei kupil
    > to niedobra.
    >
    > I nic nie ma to wspolnego z "cwaniactwem"
    >
    > A.L.

    Pewnie, że wolny rynek.
    Problem jest tylko taki, że 'naciągacz' naciągnie osobę niezorientowaną i
    to jest właśnie aspekt moralny, a nie rynkowy.

  • 34. Data: 2013-07-19 05:35:36
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dodam, że różnica między tymi aukcjami jest taka, że pierwsza dotyczy osoby
    szukającej konkretnej części do swojego ukochanego laptopa, a druga
    elementu elektronicznego potrzebnego elektronikowi w naprawie laptopa.

    Ja, dla przykładu, kupiłem ostatnio kości po $0.17, gdzie na Allegro ktoś
    sprzedaje po 20zł.

    Także jest to szukanie jelenia. A jak jeszcze laptop mało popularny, to i
    50zł można żądać...

    'Sprzedam bardzo ważny układ do mało popularnego laptopa Toshiba L500D-149.
    Cena jedyne 55zł;)

  • 35. Data: 2013-07-19 09:11:20
    Temat: Re: Jak cwaniacy naciągają ludzi na Allegro
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-07-19 01:14, sundayman wrote:

    > ciekawa koncepcja. Ale niby że co , bo nie mam pomysłu...

    Jak ma kilka kont, natłucze transakcji sam ze sobą, komentarzy bedzie duzo
    lemingi się natną na tanie , nowe laptopy

    tak se luźno myślę

    Włodek

  • 36. Data: 2013-07-19 09:17:20
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Klik-klik-klik... To Anerys informuje :

    > No... to ja chyba wreszcie posprzątam swój pierdolnik :)) Tylko trochę się
    > skarbówki obawiam, że zechcą się dokumać, skąd mam tyle kasy... ale nic to,
    > jak dużo będzie, to i odpowiednio im uiszczę, żeby pyski zamknąć :)) I wio
    > na Allegro, układ 4K7 po 20 zyla :))

    4k7 to po 200,- : do celów audio, idealny do gainclone, wstępnie wygrzany
    w specjalistycznym procesie technologicznym (a.k.a. hotair lub lutola ;)

    Sławek
    --
    ________ Mądrość jest lepsza niż wojenny oręż,
    _/ __/ __/ ale jeden grzesznik zniszczy wiele dobrego. (Ks. Koheleta 9,18)

  • 37. Data: 2013-07-19 10:40:42
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):
    > Pewnie, że wolny rynek.
    > Problem jest tylko taki, że 'naciągacz' naciągnie osobę niezorientowaną i
    > to jest właśnie aspekt moralny, a nie rynkowy.

    Ale kto tej osobie broni sprawdzić ceny w innych sklepach, szczególnie w
    czasach Internetu, gdy zajmuje to kilkanaście sekund?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 38. Data: 2013-07-19 11:17:46
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Jul 2013 10:23:22 +0200, Mario napisał(a):

    > Ktoś potrzebuje bardzo ważny układ do laptopa Toshiba L500D-149. Jeśli
    > nie potrafi szukać po sklepach elektronicznych to może trafi na ofertę,
    > w której jest istotna dla niego informacja, że jest to element do jego
    > laptopa. Gdyby nie ta oferta to musiał by oddać laptopa do serwisu.

    I z tego powodu, że nie wie, iż żarówka do jego najnowszego modelu, to
    poprostu jakaś tam FF12Sr za 3 złote, pójdzie kupić do autoryzowanego
    serwisu tę samą żarówkę za 30.

  • 39. Data: 2013-07-19 11:19:17
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 10:40:42 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Ale kto tej osobie broni sprawdzić ceny w innych sklepach, szczególnie w
    > czasach Internetu, gdy zajmuje to kilkanaście sekund?

    Są Grzegorzu ludzie, którzy nie potrafią przekładać nazwy elementu na model
    urządzenia, więc szuka z klapkami na oczy 'do mojego laptopa'. O takich
    ludzi mi chodzi.

  • 40. Data: 2013-07-19 11:41:19
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):
    > Są Grzegorzu ludzie, którzy nie potrafią przekładać nazwy elementu na
    > model urządzenia, więc szuka z klapkami na oczy 'do mojego laptopa'. O
    > takich ludzi mi chodzi.

    Ale jaki model? Jaki laptop? Nie zauważyłem aby ten wątek był w kontekście
    części do laptopów. A jeśli nawet tak, to nadal nie wiem dlaczego nie mogą
    porównać cen. Skoro umieją znaleźć aukcję tego gościa, to potrafią znaleźć
    też aukcje innych osób, a także sklepy internetowe.
    'do mojego laptopa' to ludzie szukają rzeczy takich jak pamięć a nie
    scalaków, jak wspomniane w tym wątku LM393 albo 24C02.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/