  • Data: 2013-07-24 10:43:11
    Temat: Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b637bd14-8785-4010-b7c6-db37fdc63262@googlegrou
    ps.com...

    > Zawsze mozna probowac wydoic kase od nieswiadomych, raz sie uda, innym
    > razem nie. Moralnie chamskie ale zgodnie z prawem. Ta druga firma mogla
    > to opatentowac, a ta pierwsza moze to dalej produkowac mimo iz nie wpadla
    > na pomysl opatentowania, tak bylo i jest. WD40 nie jest opatentowany, a
    > podrobek nie zobaczysz:) Patentowanie ma tez dobre strony - obowiazek
    > publikowania, mozesz popatrzec jak to zrobil ktos inny.

    Nie mam nic przeciwko patentowaniu rzeczywiście nowych rozwiązań. Ale
    patentowanie oczywistości nie podoba mi się, tak jak pozywanie przez Apple
    do sądu polskiej firmy, która przyjęła nazwę A i miała stronę a.pl.
    Wydaje mi się, że gdzieś czytałem, że ktoś (dla jaj) wystąpił z wnioskiem o
    opatentowanie koła (chodzi mi po głowie, że w Australii), i uzyskał patent.
    Potem go cofnięto (znaczy ktoś jednak pomyślał). Nie wiem czy to prawda, ale
    jeśli tak to .... szkoda gadać.
    P.G.