-
Data: 2011-12-11 18:57:03
Temat: Re: Jak byście zachowali się na takim skrzyżowaniu?
Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2011-12-11 18:07, Karolek wrote:
> W dniu 2011-12-11 13:58, mk4 pisze:
> S1 daje mu pierwszenstwo przez pierwsza nitke, a przez druga ma juz
> tylko znak, wiec musi ustapic ewentualnym pojazdom jadacym z prawej
> pierwszenstwa, jakby mialy go obowiazywac dalej swiatla to mialby
> powtorzony sygnalizator obok znaku A7.
> Jezeli na S1 ma zielone, to tramwaje maja czerwone wiec nie ma problemu
> z przejazdem. Samo torowisko nic tu nie zmienia w funkcji pierwszenstwa
> na skrzyzowaniu. Wiec w czym masz problem?
> Dodam, ze takie rozwiazanie jest bardzo madre, poniewaz jakby
> sygnalizator byl powtorzony to ktos moglby utknac tam na czerwonym, bez
> mozliwosci opuszczenia tego miejsca, czyli przeszkadzal by tramwajom,
> dzieki temu, ze nie ma tam juz sygnalizacji to moze to skrzyzowanie
> opuscic zaraz po tym jak ustapi pierwszenstwa tym z drogi poprzecznej.
> To sa po prostu dwa oddzielne skrzyzownia.
No jak to? A co z definicja skrzyzowania, ktora przytaczales linkiem
kilka razy? Jakim cudem nagle mamy tutaj "dwa" skrzyzowania? Bo przeciez
od definicji skrzyzowania oraz tego kto kiedy i w jakim momencie moze je
opuscic sie zaczelo.
Poki co nie przekonuje mnie twoja argumentacja. Przede wszystkim nie
wpisuje sie we wczesniejsze definicje, ktore moznaby poskladac do kupy i
wywnioskowac powyzsze. Dla mnie jest to wystarczajacy powod aby miec
uzasadnione watpliwosci co do calej sprawy. Oczywiscie dopuszczam taka
sytuacje jak piszesz niemniej nadal nie mam podstaw zeby to wywnioskowac
z zasad ruchu drogowego (nawet obreb skrzyzowania z rysunku nie zostal
zdefiniowany).
Wedlug mnie takie oznakowanie nie jest "bardzo madre" ale bardzo mylace.
Nadal sie nie odniosles co sie stanie, kiedy druga nitka ktos przejedzie
sygnalizator na czerwonym i my sie z nim zderzymy. Utrzymujesz, ze nasza
wina? Bo tak napisales - sygnalizator tyczy sie pierwszej nitki a na
drugiej mamy ustapic pierwszenstwa (i sygnal zielony na S1 nie uprawnia
nas do kontynuacji jazdy).
Rysunek jest tez podchwytliwy - mianowicie na drodze z pierwszenstwem
sygnalizator jest przed przejsciem a samo przejscie jest nieco odsuniete
od samego przeciecia jezdni. Czy w zwiazku z tym wnosisz (tak sadze z
lektury i wypowiedzi tyczacych sie oryginalnej sytuacji w tym watku), ze
sygnalizator na glowne tyczy sie jedynie przejscia dla pieszych.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 11.12.11 19:13 to
- 11.12.11 20:21 Angus
- 11.12.11 20:58 Karolek
- 11.12.11 20:53 Karolek
- 11.12.11 22:02 mk4
- 11.12.11 22:20 mk4
- 12.12.11 06:26 Karolek
- 12.12.11 12:42 Dman-666
- 12.12.11 19:25 mk4
- 12.12.11 20:42 Karolek
- 12.12.11 22:50 ikaros30
- 12.12.11 23:07 ikaros30
- 12.12.11 23:20 ikaros30
- 12.12.11 23:56 ikaros30
- 13.12.11 06:19 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=