  • Data: 2009-04-12 22:39:53
    Temat: Re: Jak bida to moze jakis nowy kolorek...
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    l...@l...localdomain pisze:
    > Ja to się tam pukam w głowę jak można kupić rower w cenie tegoż
    > Punto. A w tym przypadku, to nawet rower w cenie Ferrari.

    Kiedyś był wątek pana, który kupił M8 i nawet sam nie wiedział czemu,
    właśnie tu :) Jak sobie odnajdziesz to zdaje się, że twierdziłem, że nie
    mogę tego zrozumieć. Dziś uważam, że tak jak ferrari ma nabywców tak i
    leica :) Nie ma w tym nic zdrożnego.
    Porównywać sobie jednak tak prosto nie można. D40x to aparat innej klasy
    i inaczej wykonany zupełnie. Swoje wady owszem ma, ale wystarczy dotknąć
    by wiedzieć że cena jest zupełnie inna niż plastikowy nikon entry level.

    > A tak swoją drogą: czy Ty znasz z praktyki ostrzenie dalmierzem?

    Znam doskonale, bo mam dalmierze i kilka szkieł do nich. Jedno i drugie
    ma swoje wady jak i zalety. Dalmierze dawno przegrały jednak z lustrami
    sromotnie. Dzisiaj są więc ciekawostką, a nie jakkolwiek powszechnymi
    aparatami. Z EVIL-kami szkła do tychże przeżyją bez wątpienia drugą
    młodość. Nawet myślałem o kupnie G1 właśnie żeby wkręcać szkła przez
    hamową przejściówkę do leiki. Gdyby G1 miał IS matrycowy, pewnie bym go
    miał. Tak to czekam na samsunga. No i chociaż troszkę jego matryca
    będzie większa i w właściwych proporcjach.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \