    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak bardzo...
    Date: Sat, 25 Jun 2016 11:41:15 +0200

    W dniu 25.06.2016 o 11:31, mk4 pisze:

    > Jak to nic? Ja muszę uważać na to co się dzieje przede mną na drodze :)
    > A i za mną też - czy jakaś znacznie "większa ryba" się nie zbliża ;)

    No to oni też uważają.
    Pytanie dotyczyło tego, dlaczego uważasz że pedał gazu naciska się
    łatwiej niż puszcza.....?

    > O ile tamten nie znajduje się już na lewym pasie. Wtedy to jest przecież
    > klasyczne zajechanie i wymuszenie - prawdaż?

    Niekoniecznie.
    Zależy od odległości przeciwnika, tempa z jakim się porusza itd.

    Typowy przypadek:

    Bardzo często jadąc na ekspresówce 120 km/h na tempomacie i zbliżając
    się lewym pasem do wyprzedzania TIRa, widzę że ktoś się do mnie zbliża z
    nieco większą prędkością.
    Jak mu zjadę za TIR-a, to będę musiał hamować do 80, a on tylko np. 130
    do 120 - co jest Twoim zdaniem łatwiejsze?

    A często zdarza się tak, że ja zjeżdżam oceniając że zdąży mnie
    wyprzedzić zanim będę musiał hamować za TIR-em, a kolesiowi nagle
    przestaje się spieszyć i wyprzedza mnie jadąc 125, wobec moich 120.
    I oczywiście muszę zwolnić do 80.
    To ja pierdzielę taki układ - niech on zwalnia do 120 i czeka aż skończę
    wyprzedzanie.

    > A nie włamał ci się ktoś na konto? Bo ten tekst to trochę jak nie
    > Twój... ;)

    Chciało się suva, to rekordy prędkości trzeba odłożyć na półkę.
    Jakby Ci przy 130 samochód zaczynał palić 10l, to też byś jeżdził 120.....