-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61
.MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
or-mail
Subject: Re: Jak bardzo...
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5760258c$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<njs5mn$1j8v$1@gioia.aioe.org>
<5761a883$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
<5762442e$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
<njtgvp$h58$1@mx1.internetia.pl>
<57625fe8$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
<nkd3kr$13i6$1@gioia.aioe.org>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sat, 25 Jun 2016 08:14:41 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <nkd3kr$13i6$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <576e2150$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.180.56
X-Trace: 1466835280 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15187 83.26.180.56:56369
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2326
X-Received-Body-CRC: 15579533
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2584514
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-06-22 o 06:20, LEPEK pisze:
> W dniu 16.06.2016 o 10:14, cef pisze:
>
>> Wykorzystał drogę jadąc po liniach czyli w zasadzie
>> przepisy i znaki nie są dla mnie potrzebne jeśli ja wiem,
>> że są zbędnym ograniczeniem.
>> Jak mi się spieszy, to mogę też przejechać na czerwonym
>> czy pocinać pod prąd i dopóki matka siedzi z tyłu, to jest OK?
>> Tak mam to rozumieć?
>
> W różnych miejscach różne przepisy traktowane są z różną powagą.
> U nas dla prędkości nie ma prawie żadnego szacunku, natomiast ciągła
> linia, czy parkowanie - o, tu już jesteśmy w stanie tworzyć galerie w
> internecie i pisać artykuły z tysiącami komentarzy. Tym czasem na
> południu jest raczej odwrotnie - prędkość dopuszczalna jest w zasadzie
> szanowana, ale zatrzymać samochód gdziekolwiek jest tolerowane, linie i
> znaki poziome są tylko taką "luźną sugestią". Więc nie pisz, że jak
> jechał po liniach, to równa się przejeżdżanie na czerwonym.
Faktycznie można tworzyć galerie i pisać elaboraty.
Od linii się zaczyna i dla jednego jest to linia,
a dla innego światło. Sam dajesz przykład, że granica u każdego leży
gdzie indziej. Skomentowałem to w tej drugiej nitce wątku.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.16 08:36 g...@g...com
- 25.06.16 09:07 cef
- 25.06.16 11:01 mk4
- 25.06.16 11:12 Cavallino
- 25.06.16 11:31 mk4
- 25.06.16 11:41 Cavallino
- 25.06.16 13:04 J.F.
- 25.06.16 14:44 Cavallino
- 25.06.16 23:18 mk4
- 25.06.16 23:41 re
- 25.06.16 23:49 r...@k...pl
- 26.06.16 08:46 cef
- 27.06.16 11:09 robot
- 27.06.16 11:37 BUNIEK
- 27.06.16 13:58 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=