  • Data: 2016-06-25 11:01:07
    Temat: Re: Jak bardzo...
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-14 17:40, spider wrote:
    > trzeba mieć nasrane we łbie żeby wykonać taki manewr?
    > https://www.youtube.com/watch?v=EIaLUUveAms&feature=
    youtu.be&t=165

    Sam mam często ochotę na taki manewr jak dojeżdżam ZNOWU do gości,
    którzy naprawdę nie wiedza do czego służy w samochodzie gaz i po prostu
    blokują lewy pas.

    Nie wiem co oni robią - wyprzedzają na tempomacie czy co? Żaden nie
    poczuwa się do tego, żeby przyspieszyć i sprawnie wykonać manewr.

    Ja tez wyprzedzam na tempomacie ale patrze w lusterko - jak widzę, że
    coś się zbliża i jest szansa, że być może go przyblokuję to od razu
    idzie gaz w podłogę.

    Podobnie jak chce wyprzedzić bo jest coś wolniejszego na prawym.
    Lusterko i ocena - jeśli mogę to zrobić bez dotykania gazu czy hamulca
    to wytaczam się na lewy i wyprzedzam.

    Jeśli jest tak, ze rozpoczynając manewr bez zmiany prędkości mogę
    przyblokować a jak nie będę wyprzedzał będę musiał hamować to od razu
    idzie gaz w podłogę i znów wykonuje manewr nie kolidując z nikim.

    Podsumowując - pokazani na filmie kierowcy osobówek to jedni z
    największych wkurwiaczy i ciołków jakich spotyka się u nas na
    autostradach. Zero wyobraźni czy umiejętności sprawnego poruszania się.
    Totalna bezmyślność. Nie tylko nie wiedza do czego służy gaz ale i
    lusterko. Regularnie wymuszają pierwszeństwo lądując się na lewy pas i
    zmuszając do hamowania po czym blokują go.

    Może i gość na filmie trochę przesadził. Ale prawda jest tez taka ze i
    święty turecki straci nerwy jak co chwile spotyka takich blokersów co to
    wyprzedzają 110 tiry co jada 95. Zwłaszcza jak masz do przejechania
    sporo kilometrów lub co gorsza za ta autostradę zapłaciłeś żeby
    przejechać sprawnie.

    Dodam, ze tacy blokujący wyprzedzacze popełniają jeszcze jeden grzech.
    Maja 50m do kolejnego tira to powinni zjeżdżać na prawy a tego nie robią
    tylko dalej blokują lewy.
    Wtedy robi się kolejny manewr, który pewnie niesłusznie bulwersuje
    autora posta - wciska gaz w podłogę i wyprzedza ich z prawej. Skoro
    szanowny pan czy pani nie raczy się zachowywać właściwie i przestać
    blokować lewy pas to trzeba po prostu szybko go wyprzedzić, żeby to inni
    się z nim użerali.

    --
    mk4