-
Data: 2016-06-25 08:11:02
Temat: Re: Jak bardzo...
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2016-06-22 o 06:15, LEPEK pisze:
> W dniu 15.06.2016 o 21:12, cef pisze:
>
>> Jakie to przypadki, kiedy tak naprawdę,
>> ale tak naprawdę się spieszysz?
>
> Dla każdego to może być coś innego, ale też myślę, że każdy powinien
> sobie móc łatwo wyobrazić taką sytuację... chociaż może się mylę?
> Np. jedziesz na ostatni prom / pociąg i jak na niego nie zdążysz, to
> dalsza podróż jest niemożliwa, zaliczasz noc w samochodzie (albo hotelu,
> o ile to możliwe), przepadają ci bilety na dalszy odcinek, traci sens
> powrót na weekend do domu, bo zanim byś dojechał / doleciał, to
> musiałbyś już wracać. A tu jedzie gość, co niedawno kamerkę kupił i
> szuka sytuacji do nagrania... Wiem, nie powinno się tak robić, bo to
> bardzo niebezpieczne (dla siebie i dla innych), ale to byłaby dla mnie
> sytuacja, kiedy się naprawdę, ale tak naprawdę spieszę.
Co do rozciągania kwestii poważnego traktowania przepisów,
to masz rację. Sam nie traktuję poważnie kilku znaków drogowych.
Lekceważę ograniczenia prędkości (nie przekraczam o kilkaset procent, jednak
raz na rok płacę głownie za prędkość), zawracam sobie na lewoskrętnym S-3,
na osiedlowej uliczce ignoruję znak nakazu (bo jest tylko 5m pod prąd
ale za to 1 km mniej jazdy), parkuję bliżej niż ileś tam metrów od
skrzyżowania itp.
Ktoś już to napisał, że tę granicę lekceważenia można łatwo przesuwać.
Zwłaszcza, że zaczynasz od tak błahej sprawy jak
spóźnienie na prom czy pociąg.
Akurat uważam, że na tym filmie facet pojechał głupio -
myślę, że nie widział wcześniej co jest na pasie awaryjnym.
Jest kilka filmów w sieci (JF na pewno znajdzie przykłady)
jak ktoś szuka drogi tamtędy i nie ma czasu nawet na hamowanie.
Głupią jazdę, bez respektowania jakichkolwiek przepisów
podjąłbym chyba jedynie w celu ratowania życia ludzkiego.
A na pewno nie w obliczu odjeżdżającego promu czy pociągu.
Trochę mnie zaskoczyłeś takim ustawieniem poprzeczki ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.16 08:14 cef
- 25.06.16 08:36 g...@g...com
- 25.06.16 09:07 cef
- 25.06.16 11:01 mk4
- 25.06.16 11:12 Cavallino
- 25.06.16 11:31 mk4
- 25.06.16 11:41 Cavallino
- 25.06.16 13:04 J.F.
- 25.06.16 14:44 Cavallino
- 25.06.16 23:18 mk4
- 25.06.16 23:41 re
- 25.06.16 23:49 r...@k...pl
- 26.06.16 08:46 cef
- 27.06.16 11:09 robot
- 27.06.16 11:37 BUNIEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=