  • Data: 2016-06-22 10:24:16
    Temat: Re: Jak bardzo...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 08:55:02 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Może jednak podróż wypadałoby planować tak, żeby kilkuminutowe opóźnienie nie
    decydowało o tym, czy ona w ogóle dojdzie do skutku.

    Pewnie tak. Ale jak człowiek jedzie z zapasem a nagle staje w korku na autostradzie
    bo był wypadek i zapas 1-2h nagle topnieje to sie robi nerwowo.
    Przyklad powyższy troche drętwy ale daje sie znaleźć normalne sytuacje kiedy normalna
    rozsądna podróż sie robi ciasna pod względem czasowym.

    A zakładanie notorycznie że każda podróż będzie trwać dodatkowe 1-2h jest niezbyt
    realne...