  • 241. Data: 2016-11-21 16:01:14
    Temat: Re: Cofal na ślepo. Art. 23.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Teraz daj przepisy dotyczace wlaczania sie do ruchu.

  • 242. Data: 2016-11-21 17:17:05
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Teraz daj przepisy dotyczace wlaczania sie do ruchu.

    A co to ja jestem skrzynka spełniania życzeń ?
    Pytaleś się, ja ci podałem przepis.
    Jest prosto i precyzyjnie napisane (art. 23), że kombi miało
    obowiązek "udzielić pierwszeństwa innym pojazdom".

    Teraz ty napisz, jakie przepisy PoRD złamał megrims ?
    bo wg mnie, nie złamał żadnego.

  • 243. Data: 2016-11-26 16:27:27
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2016-11-17 10:29, Budzik wrote:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tez tak uwazam.
    > Ale mówie o tym, ze to nie ma ZADNEGO znaczenia!
    > Predkosc zerowa, jeden wjezdza drugiego, wina EWIDENTNA po stronie tego, co
    > walnał.

    Wyjade czolgiem z podporzadkowanej na srodek skrzyzowania a ty
    przywalisz we mnie i sie zabijesz. Rozumiem, ze wina twoja. No bo wszak
    waliles a ja stalem.

    PS. Przepraszam, ale niektorych durnot nie da sie przyjac zupelnie
    bezkrytycznie. Do tego jeszcze rozglaszanych w internecie.

    To kto w kogo walil moze byc jakism dodatkowym czynnikiem oceny sytuacji
    i ostatecznie winy. Ale nie jedynym i decydujacym.

    --
    mk4

  • 244. Data: 2016-11-26 16:46:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    mk4 wrote:

    > Wyjade czolgiem z podporzadkowanej na srodek skrzyzowania a ty
    > przywalisz we mnie i sie zabijesz. Rozumiem, ze wina twoja. No bo wszak
    > waliles a ja stalem.

    jeżeli walący będzie stałi widział czołg a następnie ruszy i wniego
    przywali to będzie sam sobie winien.

    > PS. Przepraszam, ale niektorych durnot nie da sie przyjac zupelnie
    > bezkrytycznie. Do tego jeszcze rozglaszanych w internecie.

    to po co rozgłaszasz?

    > To kto w kogo walil moze byc jakism dodatkowym czynnikiem oceny sytuacji
    > i ostatecznie winy. Ale nie jedynym i decydujacym.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 245. Data: 2016-11-26 17:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mk4 m...@d...null ...

    > Wyjade czolgiem z podporzadkowanej na srodek skrzyzowania a ty
    > przywalisz we mnie i sie zabijesz. Rozumiem, ze wina twoja. No bo
    > wszak waliles a ja stalem.

    Dokładnie.
    Jeżeli widze czołg czy cokolwiek innego stojacego w poprzek skrzyzowania to
    zatrzymuje sie, próbuje ominac lub po prostu czekam a nie wale bo mam
    pierwszenstwo.
    Ty robisz inaczej?

    > PS. Przepraszam, ale niektorych durnot nie da sie przyjac zupelnie
    > bezkrytycznie. Do tego jeszcze rozglaszanych w internecie.

    Zgoda.
    Podoba mi sie ten autokrytycyzm.

    > To kto w kogo walil moze byc jakism dodatkowym czynnikiem oceny
    > sytuacji i ostatecznie winy. Ale nie jedynym i decydujacym.

    A czy ja napisałem, ze jedyny i decydujacy?
    Uwazam, ze w tej sytuacji był decydujacy, bo:
    - widocznosc dobra
    - predkosc minimalna
    - brak nagłych manewrów ze strony megrimsa.
    Wiec nie widze innych przesłanek do ustalenia winnego jak to, kto w kogo
    wjechał.
    Ale jeżeli widzisz inne to dawaj, chetnie podyskutuje na troche innym
    poziomie niz "ale głupoty".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 246. Data: 2016-11-26 22:46:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > A włączający się ma ustąpić temu, który już jest w ruchu. Oboje ruszają i

    Oboje tu nie ruszają - Megrims od czasu kiedy kombi zapala światła cofania,
    się nie przemieścił w sposób zmieniający tą sytuację. Wykonał może i jakiś
    mikro ruch, ale bez znaczenia dla sytuacji - on jest tam gdzie był w chwili
    kiedy kombi zaczęło cofać.
    ---
    No jak nie, przypatrz się dokładnie. Jest taki moment, że wyjechał trochę i
    zwalnia by przepuścić. I w tym momencie tamten cofa a ten sobie rusza przed
    niego.

  • 247. Data: 2016-11-26 22:48:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    ..
    Uwazam, ze w tej sytuacji był decydujacy, bo:
    - widocznosc dobra
    ---
    A kto ma tę widoczność dobrą, my tutaj pierdzący w stołki ?

  • 248. Data: 2016-11-27 00:07:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Uwazam, ze w tej sytuacji był decydujacy, bo:
    > - widocznosc dobra
    > ---
    > A kto ma tę widoczność dobrą, my tutaj pierdzący w stołki ?

    Astronauci w kosmosie, o ktorych cały czas rozmawiamy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 249. Data: 2016-11-27 13:08:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > A kto ma tę widoczność dobrą, my tutaj pierdzący w stołki ?

    Astronauci w kosmosie, o ktorych cały czas rozmawiamy.
    Kierowcy nie mają dobrej widoczności

  • 250. Data: 2016-11-27 17:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Astronauci w kosmosie, o ktorych cały czas rozmawiamy.
    > ---
    > Kierowcy nie mają dobrej widoczności

    Maja.
    Ale mniejsza o to. Zasada jest prosta - jak nie masz widocznosci to nie
    jedziesz, jedziesz powoli albo wrecz zapewniasz sobie pomoc osoby trzeciej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.