eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJTD kręci i nie odpala.Re: JTD kręci i nie odpala.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: MMS <n...@S...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Date: Fri, 08 Jul 2011 10:05:33 +0300
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <iv6drr$o7b$1@news.onet.pl>
    References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <iv4mnj$oef$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv50qr$aqv$1@news.onet.pl> <iv54bp$rss$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv54ud$ref$1@news.onet.pl> <iv59hn$t4j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv694m$3a6$1@news.onet.pl> <iv6co4$t6g$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-29-185.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310112443 24811 89.68.29.185 (8 Jul 2011 08:07:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jul 2011 08:07:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <iv6co4$t6g$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383066
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-08 10:48, Michał Gut pisze:
    >
    >> Zastanawiam się czy aby faktycznie taka sytuacja nie jest możliwa.
    >> Procedura z użyciem blokad jest taka, że blokujemy wał w GMP tłoka
    >> pierwszego cylindra i w stosunku do niego blokujemy wałki rozrządu.
    >> Teraz po założeniu paska należy sprawdzić czy wszystko jest ok,
    >> wyciągając blokady kręcąc DWA OBROTY WAŁEM KORBOWYM i zakładając
    >> blokady ponownie. Czyli wychodzi na to, że DWA OBROTY wału korbowego,
    >> to JEDEN OBRÓT koła zębatego wałka rozrządu. Jeśli więc zdejmę pasek i
    >> obrócę wał o jeden obrót, to blokada na wale dalej się będzie zgadzała
    >> i blokada na kole zębatym też mimo, że faktycznie są przestawione. No
    >> ale przecież są czujniki, tłok dalej jest w GMP, a zawory w tej samej
    >> pozycji...
    >
    > jest mozliwa - w kazdym badz razie benzynowym jaki mam tak jest. krecac
    > kolem pasowym walka rozraadu, gmp bedzie co drugi obrot.
    >

    No tak, tylko blokady się nie będą zgadzały. Bez blokad można by się
    pomylić ale jednak gdy się je założy, to jednak nie ma innej możliwości
    jak poprawne ustawienie. Blokada zawsze ustawi wał względem wałka w tej
    samej pozycji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: