eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJTD kręci i nie odpala.Re: JTD kręci i nie odpala.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: MMS <n...@S...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Date: Fri, 08 Jul 2011 08:44:56 +0300
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <iv694m$3a6$1@news.onet.pl>
    References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <iv4mnj$oef$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv50qr$aqv$1@news.onet.pl> <iv54bp$rss$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv54ud$ref$1@news.onet.pl> <iv59hn$t4j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-29-185.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310107606 3398 89.68.29.185 (8 Jul 2011 06:46:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jul 2011 06:46:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <iv59hn$t4j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383046
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-08 00:47, Michał Gut pisze:
    >> Rozrząd założony na oryginalnych przyrządach blokujących.

    > c) wtryski podaja paliwo w niewlasciwej fazie. ale tu mowisz ze
    > ustawiles rozrzad prawidlowo oryginalna blokada.
    > nie ma wala albo ustawiles rozrzad o 180 stopni odwrotnie i leje paliwo
    > na wydechu a nie sprezaniu (bo rozrzad obrocony). nie mniej jednak swad
    > diesla powinienes byc w stanie wyczuc w tej sytuacji. biorac pod uwage
    > ze to common rail to objaw bardzo pasuje (dlatego ze kazdy wtryskiwacz
    > jest sterowany osobno). bledow nie widac bo dla komputera wszystko cacy,
    > czyjnik gmp dziala, przeplyw powietrza jest,wtryskiwacze
    > dzialaja...tylko nie wtedy gdy powinny.
    >
    > upewnij sie ze nie da sie z oryginalna blokada zalozyc rozrzadu
    > dokladnie 180 stopni obroconego.

    Zastanawiam się czy aby faktycznie taka sytuacja nie jest możliwa.
    Procedura z użyciem blokad jest taka, że blokujemy wał w GMP tłoka
    pierwszego cylindra i w stosunku do niego blokujemy wałki rozrządu.
    Teraz po założeniu paska należy sprawdzić czy wszystko jest ok,
    wyciągając blokady kręcąc DWA OBROTY WAŁEM KORBOWYM i zakładając blokady
    ponownie. Czyli wychodzi na to, że DWA OBROTY wału korbowego, to JEDEN
    OBRÓT koła zębatego wałka rozrządu. Jeśli więc zdejmę pasek i obrócę wał
    o jeden obrót, to blokada na wale dalej się będzie zgadzała i blokada na
    kole zębatym też mimo, że faktycznie są przestawione. No ale przecież są
    czujniki, tłok dalej jest w GMP, a zawory w tej samej pozycji...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: