  • Data: 2013-10-03 18:05:26
    Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 października 2013 14:02:54 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 3 Oct 2013 13:41:29 +0200, Franc

    > I to się trochę kłóci. Ja całkowicie rozumiem obronę przed niesprawiedliwym
    >
    > pomiarem -- ale już zupełnie nie rozumiem tak skrajnej walki. Wiesz, że
    >
    > popełniłeś wykroczenie, a jednak chcesz by Cię z niego całkowicie zwolnić,
    >
    > tylko dlatego że prawo jest niedoskonałe.
    >

    > Wg mnie tak właśnie powinno się walczyć o swoje prawa, sprowadzać sytuację
    >
    > do stanu faktycznego, a nie rozjeżdżać wszsytko jak leci. Jak odbudują
    >
    > prawo tak jak trzeba, to wszyscy znajdziemy się w ciemnej d... bo nie
    >
    > będzie jak uciekać.

> [...]

    Podejrzewam że stosunkowo szybko powstaną jakieś poprawki do kulawego prawa jakie
    teraz jest. Możliwe że zrezygnują z archaicznych i mało wydajnych pomiarów robionych
    przez człowieka. Przyszłość to pomiary odcinkowe. To duży hurt w stosunku do pomiarów
    ręcznych i fotoradarami stacjonarnymi. Urządzenia są już zamontowane na wszystkich
    drogach na których pobierane jest myto od ciężarówek. Według mnie jest bardzo
    prawdopodobne że pojawia się jakieś kosmetyczne zapisy o odpowiedzialności
    właściciela pojazdu. Wprowadzi to ten rzad i parlament bo zapewne są już umówieni że
    przegrają. Dzisiejsza opozycja do wyborów będzie darła ryja. A po wyborach oczywiście
    nic nie zmieni. Z wyjątkiem atestowanego źródła czasu systemy oparte na pomiarze
    odcinkowym nie potrzebują żadnych badać, homologacji, dopuszczeń itp.