  • Data: 2016-03-02 11:53:53
    Temat: Re: Inżynier analogowy vs cyfrowy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Potem się wciska guzik i zawartość tablicy wysyła się w postaci pdf-a na skrzynki
    emailowe zainteresowanych.

    Konrad jedna rzecz.
    Elektrownie atomowe to nie wszystko co się na świecie buduje.
    Patrzysz na świat poprzez swoje okulary. Gdzie używa się pewnych metod.
    To o czym Ty piszesz jest Hi-End który w pewnych dziedzinach życia jest wymagany bo
    koszty
    bepieczeństwo
    czas itd.

    Jak wykańczałeś/budowałeś mieszkanie to też rysowałeś na tablicy
    a potem wysyłałeś mailem do wykonawcy że tu chcesz zlew a tam szafke.

    Jeszcze raz PODKREŚLE zgadzam się z Tobą generalnie.
    I to co Ty mówisz ma sens ale tylko tam gdzie to ma sens ekonomiczny czyli jest
    duży marża/zysk.
    Czyli jest kasa na zakup tablic wysyłających maile itd.

    Wpis ten wziął się z tego że po razy kolejny ktoś coś od mnie chciał.
    I długo tłumaczył.
    Potem ja to narysowałem NA KARTCE i on się ze mną zgodził.
    tylko że to jemu było płacone za bycie inżynierem