    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Inwestycja TPSA - zasady po oddaniu do użytku
    Date: Sat, 12 Oct 2013 08:32:26 +0200

    On Thu, 10 Oct 2013 10:25:48 +0200, Poldek <n...@g...pl> wrote:

    >Mamy budynek biurowo-magazynowy znajdujący się w granicach miasta, ale
    >stoi "luzem", czyli jest oddalony od najbliższych zabudowań oddanych do
    >użytkowania o kilkaset metrów, albo i lepiej. W trakcie trwania budowy
    >tego budynku została podpisana umowa z TPSA na podłączenie do ich sieci.
    >TPSA wykopała rów o długości kilkuset metrów, zrobiła przejście pod
    >lokalną drogą itp. i w tym rowie położyła światłowód. Światłowód
    >dochodzi do serwerowni w naszym budynku. Na światłowodzie została
    >uruchomiona centralka telefoniczna dla naszego budynku i obecnie działa
> [...]

    nie wiem ile ta inwestycja kosztowala TP, ale pewnie duzo. Najlepiej
    pewnie wyszedl na tym konsultant/opiekun, bo mial sprzedaz. TP nie
    pociagnelaby tych kabli, gdyby nie mialo pewnosci na nowe uslugi w
    wiekszej ilosc. 20 numerow i jaki Internet to juz troche....a wy tym
    czasem ciagniecie nosem, ze macie placic. Musieliscie zamowic uslugi,
    bo inaczej nie byloby kabla. Dla was i tak taniej, gdybyscie sami
    musili pociagnac sobie ten kabel. 2 lata to nie duzo. Potem mozecie
    robic co chcecie. Badzcie uciwi.

    --
    ThinkXtra