  • Data: 2013-10-12 16:06:11
    Temat: Re: Inwestycja TPSA - zasady po oddaniu do użytku
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WAM wrote:

    > 20 numerów czy 20 kanałów? Na jednym ISDN możesz mieć 5 MSN lub 20 DDI
    > w cenie 79 zł brutto, w tym 300 minut na stacjonarne TP.

    20 numerów miejskich. I żeby przynajmniej 5 z tego mogło na raz
    rozmawiać z miastem.

    > http://www.orange.pl/kid,4002235103,id,4002235650,ti
    tle,ISDN,article.html
    > http://www.orange.pl/ocp-http/4041/PL/Binary2/197737
    6/4049667694.pdf

    Ciekawe, czy ta oferta mnie dotyczy. Chodzi o fakt, że mam tą inwestycję.

    > Nie jestem tylko pewien czy masz swoja centrale czy masz wirtualna od
    > operatora, bo niezbyt zrozumialem "Na światłowodzie została
    > uruchomiona centralka telefoniczna dla naszego budynku".

    Czy centrala jest moja, czy też dzierżawiona, na to pytanie dziś nie
    odpowiem, najwcześniej w poniedziałek. W każdym razie centralka
    fizycznie znajduje się w serwerowni w naszym budynku i ma formę niedużej
    szafki ze szklanymi drzwiami i środku elektronika z kartami rozszerzeń itp.

    W poniedziałek rano mam spotkanie z opiekunem z Orange i chciałbym być
    trochę przygotowany, żeby mi za bardzo nie wciskał ciemnoty.

    > A musisz rozmawiac z opiekunem? Rozmawiaj na infolinii 19330.
    > Albo popros przelozonego opiekuna o zmiane opiekuna.

    > Pewnie moze. Tpsa im wynajmie ten swiatlowod w cenie kilkakrotniej
    > drozszej niz zaproponowala Tobie :)

    > Podlacz turbo dsl w drugiej lokalizacji a potem zrezygnuj - kaza Ci go
    > przeniesc zeby nie placic kary to go przeniesiesz tam gdzie Ci
    > potrzebny :D moze wtedy znajda mozliwosci techniczne?

    No tak, ale jeżeli jednak się nie znajdą, to wtedy klapa.