  • 11. Data: 2010-02-16 11:49:36
    Temat: Re: Internet z Aster i adres MAC
    Od: Grzegorz Sulek <s...@g...com>

    On 15 Lut, 20:00, Radosław Sokół <R...@g...one.pl> wrote:

    > Programem. A zazwyczaj nawet narzędziami samego systemu
    > operacyjnego. W Windows nie trzeba do tego żadnych dodat-
    > kowych narzędzi.
    >
    > A więc FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    Jaki znowu FUT?
    Pokaż mi paluszkiem, gdzie on napisał, że używa Windows?

    gs

  • 12. Data: 2010-02-16 12:54:37
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Grzegorz Sulek pisze:
    > Pokaż mi paluszkiem, gdzie on napisał, że używa Windows?

    Pewnie używa Solarisa? ;p

    FUT: poster

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 13. Data: 2010-02-16 13:13:43
    Od: Grzegorz Sulek <s...@g...com>

    On 16 Lut, 13:54, Radosław Sokół <r...@m...com.pl> wrote:

    > Pewnie używa Solarisa? ;p
    >
    > FUT: poster

    Tak bo to 20 wiek gdzie każdy miał tylko jeden komputer do
    wszystkiego. A solarisa może na tym laptopie mieć, na nim VirtualBox a
    na nim XP i Outlooka
    Kto mu zabroni? :)
    W każdym razie w tej dyskusji skupmy się na zmiane adresu MAC,
    niezależnie od użytego systmeu operacyjnego:)

    gs

  • 14. Data: 2010-02-16 13:35:44
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Grzegorz Sulek <s...@g...com> wrote:
> [...]

    Ja do pisania na grupy używam czytnika na Solarisie, ale co to zmienia?
    Pisać może choćby z pracy, uczelni, z komputera dziewczyny, kochanki itd ;-)

    --
    xx

  • 15. Data: 2010-02-16 13:36:07
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Grzegorz Sulek pisze:
    > W każdym razie w tej dyskusji skupmy się na zmiane adresu MAC,
    > niezależnie od użytego systmeu operacyjnego:)

    Nie da się zmienić adresu MAC bez użycia oprogramowania, a
    więc nie ma o czym dyskutować. Proponuję koniec wątku w ta-
    kim razie :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 16. Data: 2010-02-16 14:19:28
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Radosław Sokół napisał:

    > Nie da się zmienić adresu MAC bez użycia oprogramowania

    Veto!

    Mozna wymoenic hardware (wiec ontopic) na taki z innym macem :)

  • 17. Data: 2010-02-16 16:14:12
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 14:36:07 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

    > Nie da się zmienić adresu MAC bez użycia oprogramowania, a
    > więc nie ma o czym dyskutować. Proponuję koniec wątku w ta-
    > kim razie :)

    Ale oprogramowanie użyte do zmiany MAC nie musi być zależne od systemu
    operacyjnego używanego na danym komputerze. Np program afudos z opcją M
    potrafi zmienić MAC na stałe w niektórych płytach z BIOSem AMI.

    --
    GLaF

  • 18. Data: 2010-02-16 17:22:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Igor Adamiak napisał:
    > Byłem jakiś czas u znajomych ze swoim laptopem i chciałem się na chwilę
    > wpiąć do ich Internetu z Aster. Mimo, że podmieniłem adres MAC w swoim
    > laptopie to pokazywała się jakaś strona Aster z informacją o wykryciu
    > innego
    > komputera czy coś.
    >
    > Co trzeba jeszcze zrobić żeby to zadziałało?
    >
    > Ci sami znajomi poprosili mnie teraz o instalację routera wifi i się
    > zastanawiam czy nie będę miał z tym jazd jak sklonuję MAC z ich kompa.

    Zakładam, że tam jest modem kablowy.
    Zrestartowałeś go po zmianie MAC-a w swoim laptopie?

  • 19. Data: 2010-02-16 17:32:31
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Igor Adamiak <i...@o...pl> wrote:
> [...]

    > Ci sami znajomi poprosili mnie teraz o instalację routera wifi i się
    > zastanawiam czy nie będę miał z tym jazd jak sklonuję MAC z ich kompa.

    W sumie to my tu tak kombinujemy, a nie prościej jak znajomi zalogują się do
    Wilgi w Asterze i dodadzą Twój MAC adres do dozwolonych? Wtedy tylko restart
    modemu i wszystko będzie pięknie działać.

    --
    gs

  • 20. Data: 2010-02-16 17:52:06
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 2010-02-16 17:14, GLaF pisze:
    > Ale oprogramowanie użyte do zmiany MAC nie musi być zależne od systemu
    > operacyjnego używanego na danym komputerze. Np program afudos z opcją M
    > potrafi zmienić MAC na stałe w niektórych płytach z BIOSem AMI.

    No i? Spod jakiegoś systemu operacyjnego chyba się ten pro-
    gram jednak uruchamia, co nie? ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |