  • 61. Data: 2012-04-01 23:27:30
    Temat: Re: Internet na karte
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    news:jla6sl$9st$1@node2.news.atman.pl...

    > Może dlatego, że w ichniejszym regulaminie stoi, że modem powinien
    > spełniać określone parametry przepływności strumienia danych -
    > kategoria 10.

    Oczywiscie wiesz ze nie ma to nic wspolnego z predkoscia z ktora
    rzeczywiscie nadaja :)
    A i tak wiekszosc modemow sie im zdalnie nie przedstawia.

    > Co prawda wolniejsze też działają, ale przy wykryciu niezgodnych
    > urządzeń mogą je odcinać od sieci.

    O tak, ale najpierw musza Cie o tym uprzedzic w celu wyjasnienia
    watpliwosci :)

    Tak ze spoko, bez nerwacji. Warto uzywac, chcoc wielu antynaganiaczy
    bedzie tu protestowac i dawac falszywe informacje. Nie ma sie co dziwic,
    Pan Solorz sprzedaje internet w Plusie, Polscaie, Sferii a w Aero2 musi
    dawac za darmo, nic dziwnego ze robi co moze aby to rozdawanie utrudnic
    i siac defetystyczne informacje. Czesc sie przestraszy i kupi zamiast
    sobie wziac :)

  • 62. Data: 2012-04-01 23:30:02
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > W sensie ilosci wysylanych/odbieranych danych nie ma, jednak
    > przedpisca
    > pisal o predkosci, a tutaj jednak u Aero2 limit jest (128-256kbit/s).

    Skad Ty wymysliles to 128 ? W zyciu sie z tym nie spotkalem.
    Jest zawsze lekko powyz4ej 256, uzywam od jesieni zeszlego roku i nigdy
    nie bylo wolniej, za duzo maja do stracenia. Od maja rusza 512 i jestem
    pewien ze bedzie rownie solidnie i stabilnie. Wielu patrzy im na rece.
    Ja tam jestem zadowolony :)

  • 63. Data: 2012-04-01 23:31:26
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > I rozłączanie co 60 minut.

    Przy porzadnym modemie nie jest wcale wyczuwalne :)
    Zreszta nie znam nikogo kto by na to narzekal ?

  • 64. Data: 2012-04-01 23:33:14
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tak napewno da się to ustawić. Tylko jak Ty chcesz ingerować w modemy
    > w Aero2 to nie wiem.

    A po co w Aero2 ?
    Wystarczy jak u siebie ustanowi blyskawiczny reconnect i po klopocie.

  • 65. Data: 2012-04-02 23:26:25
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 1 Apr 2012 23:30:02 +0200, cpt. Nemo wrote:

    > Skad Ty wymysliles to 128 ? W zyciu sie z tym nie spotkalem.

    min 128, max 256. kreseczka, przedział.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 66. Data: 2012-04-03 12:24:29
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > min 128, max 256. kreseczka, przedział.

    A to nie wiem, nie spotkalem sie z takim przedzialem i chyba nikt sie na
    Forum Aero2 nie spotkal.
    Zawsze stabilne 256 czasem troszke wyzej.
    Ale zeby nizej to nie widzialem.

  • 67. Data: 2012-04-03 13:18:08
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2012-03-30 07:55, Rafał Wiśniewski wrote:
    > Podpinam sie do dyskusji i zapytuje o ograniczenia w transferze. O Play
    > juz ktoś napisał - 1Mbit/s w standardzie z mozliwością podbicia za 10/20
    > zł miesięcznie - jak to jest w innych sieciach?

    czyli mamy:
    Play 1Mb/s
    Aero 256 kb/s

    Orange - ?
    Plus - ?
    TMobile - ?

    RW

  • 68. Data: 2012-04-03 15:49:49
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 3 Apr 2012 12:24:29 +0200, cpt. Nemo wrote:

    > A to nie wiem, nie spotkalem sie z takim przedzialem i chyba nikt sie na
    > Forum Aero2 nie spotkal.

    http://jdtech.pl/2012/01/aero2-skad-wzial-się-bezpla
    tny-dostep-do-internetu.html

    Po drugie w ramach tworzonej sieci LTE każdy oferent zobowiązuje się
    zapewnić bezpłatny dostęp do Internetu na znanych nam już zasadach:
    * Przez 36 miesięcy od osiągnięcia 50% pokrycia ludnościowego
    * Rezerwując na ten cel co najmniej 20% pojemności sieci
    * Zapewniając dostęp na całym obszarze komercyjnego działania sieci
    * Ograniczając prędkość do 256 kbit/s (nie mniej niż 128 kbit/s) przez
    ^^^^^^^^^^
    pierwsze 12 miesięcy
    * Ograniczając prędkość do 512 kbit/s (nie mniej niż 256 kbit/s) przez
    pozostałe 24 miesiące
    * Ograniczając długość jednej sesji połączenia z Internetem do 60 minut

    > Zawsze stabilne 256 czasem troszke wyzej.

    Moze Aerowe k jest 1024, a Twoje 1000? ;-)

  • 69. Data: 2012-04-03 23:44:17
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-01 18:02, JoteR pisze:

    > "każdorazowe nieprzerwane i bezpłatne połączenie z siecią Internet nie
    > przekracza
    > jednorazowo 60 minut licząc od momentu nawiązania takiego połączenia"
    > http://aero2.pl/faq.html#Answer2

    > Nie korzystałaś, bo utopiłaś kartę w telefonie ;->

    OK, widzę, że tu chodzi o internet Aero i pewnie w Aero jest inaczej.
    Mogę korzystać z internetu także przez WiFi, bluetooth, ale po co mi
    telefon do internetu jak jestem w domu.
    Kupiłam jakiś adapter do tej wyłamanej karty Aero (wyciągnęłam ją
    przecież agrafką, ale zepsułam telefon-wyświetlacz nie działa).
    Przesyłka w drodze.
    Z kolei też nie wiem czy to ma sens chodzić z dwoma telefonami w
    torebce. Pewnie ta karta wraz z adapterem będą leżały w szufladzie.

    --
    animka

  • 70. Data: 2012-04-04 13:50:07
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-29 14:04, SDD pisze:

> [...]
    > i prawie nigdy niu espada ponizej 2) kiedy:
    >
    > - zainstalowalem antene logarytmiczna na dachu na oba pasma (2100 i
    > 900) - do najblizszego nadajnika mam ok 2 km
    > - postawilem openwrt na routerze
    > - zrobili jakas konserwacje - byc moze dolozyli dodatkowe nadajniki
    > (wczesniej nawet i z antena 4 mega wyciagalem tylko w nocy - kiedys
    > caly dzien nie bylo wogole sygnalu 3G po czym zaczelo chodzis dobrze.
    >
    > Najlepiej niestety zainwestowac minimum 14 zl (9zl starter + 5
    > doladowanie i z tego za 10 zl kupic usluge Wyzsza Predkosc) i zobaczyc.

    U mnie antena zewnętrzna którą kupiłem do modemu nic nie zmienia w
    stosunku do tego co mam w telefonie w domu. Tylko na wskaźniku modemu
    jest więcej kresek.. Jednak transfer pozostaje na takim samym poziomie.
    Czyli pewno chodzi o przycięcie transferu przez operatora. W najbliższym
    czasie wypróbuję Play-Online, może to coś zmieni.