  • 41. Data: 2012-03-30 01:32:57
    Temat: Re: Internet na karte
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jl2cd7$28m$2@node2.news.atman.pl...

    > Nie widzę niestety na Allegro :-(

    A to juz nie moja wina. Jednak zaloz te okulary czy jak ?
    http://allegro.pl/adapter-microsim-micro-sim-sim-ipa
    d-iphone-4-i2209170569.html

  • 42. Data: 2012-03-30 07:55:13
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    Podpinam sie do dyskusji i zapytuje o ograniczenia w transferze. O Play
    juz ktoś napisał - 1Mbit/s w standardzie z mozliwością podbicia za 10/20
    zł miesięcznie - jak to jest w innych sieciach?

  • 43. Data: 2012-03-30 09:24:43
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-29, o godz. 21:36:07
    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > i.... dalej nie kumasz że mało który telefon i modem będzie "gadał" z
    > Aero2?

    Mało który modem. Telefonów dość sporo obsługuje potrezbne pasma- na ten
    przykład wszystkie 5 urządzeń z które w miarę regularnie używam(Galaxy
    Tab, iPhone 4, iPad, HTC Hero, HTC Wildfire). Tyle że często nie
    rozpoznają operatora ale po wklepaniu APN-a net działa.

    Zdrówko

  • 44. Data: 2012-03-30 12:48:27
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-30 01:32, cpt. Nemo pisze:
    > U?ytkownik "Animka"<t...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A to juz nie moja wina. Jednak zaloz te okulary czy jak ?
    > http://allegro.pl/adapter-microsim-micro-sim-sim-ipa
    d-iphone-4-i2209170569.html

    Dzięki! Kupiłam.
    Nie mogłam znaleźć na Allegro, bo nie wiedziałam co konkretnie wpisać.
    Teraz się zastanawiam czy dostanę wycięty, czy będę musiała się męczyc i
    wycinać (a potem sklejać?) :-(

    --
    animka

  • 45. Data: 2012-03-30 13:06:55
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 30.03.2012 09:24, Maciek Babcia Dobosz pisze:

> [...]
    > Tab, iPhone 4, iPad, HTC Hero, HTC Wildfire). Tyle że często nie
    > rozpoznają operatora ale po wklepaniu APN-a net działa.
    modem z g3, kupisz za 30zł. Ile kosztuje najtańszy _zalecany_ modem
    przez aero2? 200, 300zł?
    Telefon z G3 do netu z orange/play/Tmobile plus - 50zł? 100? Do areo2?
    minimum 600?

    ToMasz

  • 46. Data: 2012-03-31 02:10:54
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > modem z g3, kupisz za 30zł. Ile kosztuje najtańszy _zalecany_ modem
    > przez aero2? 200, 300zł?

    Bo oczywiscie blisko 3 lata darmowego internetu nie jest nic warte ?

  • 47. Data: 2012-03-31 02:12:49
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Rafał Wiśniewski" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jl3hu9$5ej$1@mx1.internetia.pl...
    > Podpinam sie do dyskusji i zapytuje o ograniczenia w transferze. jak
    > to jest w innych sieciach?

    W Aero2 nie ma ograniczenia transferu.

  • 48. Data: 2012-03-31 14:53:47
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 31 Mar 2012 02:12:49 +0200, cpt. Nemo wrote:
    > U?ytkownik "Rafa? Wi?niewski" <r...@p...onet.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:jl3hu9$5ej$1@mx1.internetia.pl...
    > >
    > W Aero2 nie ma ograniczenia transferu.

    W sensie ilosci wysylanych/odbieranych danych nie ma, jednak przedpisca
    pisal o predkosci, a tutaj jednak u Aero2 limit jest (128-256kbit/s).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 49. Data: 2012-03-31 15:07:11
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 31.03.2012 02:10, cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "ToMasz"<t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Bo oczywiscie blisko 3 lata darmowego internetu nie jest nic warte ?

    Pytanie jest proste, ale niewiem jak mam się do niego ustosunować.
    Animka (jak sądzę) chce kupić "redukcje" microsim->sim i ponownie
    wpychać kartę do starego sonyeryka, który jej nie "łyknie"
    MAciek natomiast zauważa że wiele telefonów "zagada" z aero2. Sęk w
    tym, ze są to nowe drogie telefony, a w wielu znich trzeba wykonać
    specjalne kombinacje aby pojawił się zasieg, a mimo to czasem nie działa
    funkcja routera wifi.
    Kolejny problem to ograniczenie transferu i duży ping. tak więc voip -
    lekko trudny, internet mocno wolny. Do skypa dla dziadków - odpada, do
    surfowania na dużym kompie - też tak średnio. dodatkowo modemy drogie.
    Tak więc ja mimo że mam karte aero2, dalej się zastanawiam czy nie
    dokupić kolejnego sima z ORange, bo transfer mam 4/2 Megabita, ping do
    googli 70 ms a modem - w każdym telefonie gratis.
    ODpowiadając na Twoje pytanie - 3 lata netu od aero2 - mają swoją cene.
    JEdnak poznać ją można wtedy gdy dzieki aero2 mozna coś zaoszczędzić.
    narazie straciłem tylko 20 za kaucje, 7 za przesyłkę. OSzczędności brak.
    Pozdrawiam

    ToMasz

  • 50. Data: 2012-03-31 15:10:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Michal Tyrala" napisał:

    > W sensie ilosci wysylanych/odbieranych danych nie ma, jednak przedpisca
    > pisal o predkosci, a tutaj jednak u Aero2 limit jest (128-256kbit/s).

    I rozłączanie co 60 minut.

    JoteR