  • 31. Data: 2012-03-29 14:04:56
    Temat: Re: Internet na karte
    Od: SDD <s...@t...pl>

    jadryś pisze:

    > Czyli, wygląda że jest alternatywa do posiadanego obecnie przeze mnie
    > netu poprzez CDMA od Orange. Jeszcze jedno pytanie - jak się ma w
    > osiąganych prędkościech transferu Play Online do Play Fresh i jego
    > pakietów internetowych? Bo ja mam w tablecie kartę Play Fresh i
    > prędkości jakie osiągam są mizerne, max do 50 KB/s..

    W Play Fresh jest przyciecie albo do 1 Mb/s (128 kB/s) albo nawet do 500
    kb/s (64 kB/s).
    Wszystko zalezy od zasiegu i obciazenia.

    U mnie np. po ludzku zaczelo dzialac i faktycznie te 4 megabity wyciagam
    przewaznie (choc nie non stop - ale cxzesciej jest niz nie ma i prawie
    nigdy niu espada ponizej 2) kiedy:

    - zainstalowalem antene logarytmiczna na dachu na oba pasma (2100 i 900)
    - do najblizszego nadajnika mam ok 2 km
    - postawilem openwrt na routerze
    - zrobili jakas konserwacje - byc moze dolozyli dodatkowe nadajniki
    (wczesniej nawet i z antena 4 mega wyciagalem tylko w nocy - kiedys caly
    dzien nie bylo wogole sygnalu 3G po czym zaczelo chodzis dobrze.

    Najlepiej niestety zainwestowac minimum 14 zl (9zl starter + 5
    doladowanie i z tego za 10 zl kupic usluge Wyzsza Predkosc) i zobaczyc.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 32. Data: 2012-03-29 14:07:23
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Animka pisze:

    > Masz tę kartę w modemie czy w telefonie z modemem?
    > Ja nieświadoma wyłamałam to maleństwo i teraz leży bezużytecznie w
    > szufladzie. Mogę zamówić duplikat za drugie 20 zł, ale narazie mnie chęc
    > odeszła.

    To nie wiedzialas, ze to sie uzywa per vaginam?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 33. Data: 2012-03-29 15:02:08
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja nieświadoma wyłamałam to maleństwo i teraz leży bezużytecznie w
    > szufladzie. Mogę zamówić duplikat za drugie 20 zł, ale narazie mnie

    Jedna w modemo-routerku Huawei E585 a druga w tablecie. Obie dzialaja
    doskonale.
    Jak wylamalas to sobie na Alledrogo kup przejsciowke i bedzie znowu jak
    trzeba :)
    To tylko kilka zlotych.

  • 34. Data: 2012-03-29 20:58:54
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-29 09:12, jadryś pisze:

    > A nie idzie tego jakoś skleić, choćby klejem "kropelką"?

    Kropelka za szybko wysycha, rozlewa się i juz raz skleilam sonie nią
    przy okazji palce oraz zniszczyłam buta (chciałam podeszwe podkleić).
    Rozlało się na bok buta i trzeba było je wyrzucić.
    Chyba w razie czego, jak mi ta karta będzie bardzo potrzebna kupię
    wtórnik tej karty.
    Mogłyby te miłe panie w Areo poinstuować mnie, że nie powinnam karty
    wyłamywać. Kopertę otworzyłam dopiero w domu i po chłopsku ją wyłamałam.

    --
    animka

  • 35. Data: 2012-03-29 21:10:50
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-29 15:02, cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > doskonale.
    > Jak wylamalas to sobie na Alledrogo kup przejsciowke i bedzie znowu jak

    O dzięki, poszukam. W domu tą obwódkę od tego maleństwa mam, a z
    przyklejeniem byłby problem. Ty piszesz o przejściówce, żeby włożyć tę
    kartę do modemu (nie mam), czy do telefonu? Mam jeden wolny telefon,
    prawie nowy i nie chciałabym zepsuć następbego telefonu. Z SE 580i
    wyciagałam tę kartę agrafką, bo niczym innym się nie dało i przy okazji
    zepsułam wyświetlacz. Zamówiłam/kupiłam nowy wyświetlacz na Allegro, a
    chłop mi wysłal jakiś starey porysowany i zepsuty. Na dodatek dla picu
    folia obkleił. To mój oryginalny wyglada nadal jak nowy. Po małych
    przypomnieniech pieniądze mi zwrócił jak mu odesłałam ten szmelc.
    Natomiast w punkcie ze "śmieciami" do gsm sprzedawca za wymianę
    wyświetlacza zażyczył sobie 80 zł. Nie oplaca mi się do SE W580i, który
    dostałam kiedyś za nieduże pieniądze do abonamentu.
    Sorry, że się tak rozpisałam.

    --
    animka

  • 36. Data: 2012-03-29 21:15:41
    Od: Animka <t...@w...pl>

> [...]
    > doskonale.
    > Jak wylamalas to sobie na Alledrogo kup przejsciowke i bedzie znowu jak

    Nie widzę niestety na Allegro :-(

    --
    animka

  • 37. Data: 2012-03-29 21:24:36
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-29 14:07, SDD pisze:

    > To nie wiedzialas, ze to sie uzywa per vaginam?

    Nie. To była dla mnie nowość. Zobaczyłam dopiero w domu. Co przada karta
    to karta-jak sim.

    --
    animka

  • 38. Data: 2012-03-29 21:34:08
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 29.03.2012 20:58, Animka pisze:

> [...]
    > Mogłyby te miłe panie w Areo poinstuować mnie, że nie powinnam karty
    > wyłamywać. Kopertę otworzyłam dopiero w domu i po chłopsku ją wyłamałam.

    mnie natomiast wyleciał microsim po 458 wyjęciu i włożeniu do modemu.
    wiesz co zrobiłem? ramkę i microsima nakleiłem na taśmę klejącą, stykami
    do dołu. Dokładnie, precyzyjnie, wygniotłem tak aby do styków... klej
    się nie dostał. odwróciłem taśmą do dołu, wlałem klej w szczelinę,
    nadmiar starłem gumką porwaną dziecku z piórnika. mam "funkiel nówkę" w
    rozmiarze starndard sim.

    ToMasz

    PS Distal

  • 39. Data: 2012-03-29 21:36:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 29.03.2012 21:15, Animka pisze:

    > Nie widzę niestety na Allegro :-(

    i.... dalej nie kumasz że mało który telefon i modem będzie "gadał" z Aero2?

    ToMasz

  • 40. Data: 2012-03-30 00:18:35
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-03-25 11:24, d...@g...pl pisze:
    > Mam dwa pytania
    >
    > Jaki limit wg Was powinien wystarczyc miesięcznie do korzystania z netu.
    > Korzystanie codziennne w okolicach 1-1,5 godziny dziennie (poczta, portale
    > informacyjne typu Onet itd, komunikatory(Skype, GG), czasem jakieś drobne
    > filmiki z Youtuba (5-10 min - 2-3 dziennie)
    >
    > Ma ktoś zestawienie jak to wygląda cena do ilości GB w poszczególnych
    > sieciach??
    >
    > Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
    > a inne sieci??

    Nawet nie wiedziałem że się zmieniło :)

    T-Mobile Tak-Tak

    blueconnect max 100 MB 9,08 zł z VAT
    Internet w telefonie 350 350 MB 12,00 zł z VAT
    Internet w telefonie 600 600 MB 16,00 zł z VAT
    Internet w telefonie 1200 1230 MB 29,00 zł z VA

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.