    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    <j...@4...com>
    <kt95d3$rkq$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <kt9b80$s3n$1@news.task.gda.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ktbgsc$vdr$1@news.task.gda.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ktblnu$brc$1@news.task.gda.pl>
    Date: 31 Jul 2013 19:46:59 GMT

    Pan Marek Borowski poświęcił trochę swojego bezcennego czasu i napisał:

    > Niekoniecznie. Masz wszystkie wlaczniki przy lozku w zasiegu reki ?
    > Komorke przewaznie mam.

    Przede wszystkim leżąc w łóżku nie mam potrzeby używania wszystkich
    wyłączników.

    > Zdajesz sobie sprawe, ze wylaczenie urzadzenia telefonem (ktory jak juz
    > napisalem przewaznie jest blisko Ciebie) jest tylko jedna z opcji ?

    Zdaję, tylko dla mnie nawet ta opcja jest zbyteczna.

    > Kwestia gustu. Nie lubie obcych w domu.A tym bardziej prostych ludzi bo
    > nikt inteligentny z zasadami pomywaczem byc nie bedzie.

    Kamerdyner, to nie pomywacz. Liczne historie uczą, że często w tej profesji
    znaleźć można bardzo inteligentnych i interesujących ludzi.

    > Takie mam wrazenie.

    A ja nawet pewność.

    > Wlasnie tego nie rozumiesz. Nie chodzi o to ze tak duzo pracuje zawodowo,
    > az nie mam czasu zaparzyc kawy. Chodzi o to ze MI SIE NIE CHCE pokresle
    > NIE CHCE MI SIE wykonywac tak malo interesujacych i przyziemnych zajec.
    > Wole poczytac o fizyce kwantowej czy badaniach na micromacierzach.
    > Jestem w stanie zagospodarowac swoj czas w ciekawy sposob w 100%. Dlatego
    > jest to dla mnie zasob bezcenny.

    "O godzinie 17:24 kończę pić herbatę zaparzoną mi przez mój inteligentny
    czajnik, czytam o fizyce kwantowej do godziny 19:11 i 32 sekundy, następnie
    zabieram się do lektury na temat mikromacierzy, a o godzinie 20:39 mam
    jedną minutę i 42 sekundy na napisanie w Usenecie o tym, jak mój czas jest
    bardzo cenny i w ciekawy sposób wypełniony w stu procentach" -- nie muszę
    się wiele wysilać by to zrozumieć, znam zjawisko i znam takich teoretyków.

    Czas w stu procentach wypełniony, to może mieć szwaczaka przcująca na akord.
    Gdy ktoś pracuje twórczo, albo chociaż czyta coś, co wymaga więcej wysiłku
    intelektualnego niż lektura powieści dla dorastających panien, to tylko
    patrzy jakby tu na chwilę się oderwać, herbatę sobie zrobić, przejść się
    do ogrodu, sikawką prysnąć na krzaczki, przyziemnego kota pogłaskać,
    skrobnąć na p.m.e. kilka zdań, a nawet pomęczyć się przy zapalaniu światła
    w łazience. Ech, jakie to moje życie jest nieciekawe, jak ja marnuję
    bezcenne zasoby.

    --
    Jarek