  • Data: 2013-08-01 16:10:49
    Temat: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-31 00:48, sundayman pisze:

    > Człowiek już zaczyna pisać skrótami :)
    > Chciałem napisać, że w takich domach jakie mają użytkownicy tych
    > zabawek, nie ma problemu z prywatnością, bo zazwyczaj mają wystarczająco
    > daleko do sąsiada, żeby go nie podglądał.
    >
    > Nie oszukujmy się, to nie są tanie rzeczy i raczej instalują to ludzie
    > zamożni i bardzo zamożni.
    Żeby było jasne - nic mi do tego kto i jak wydaje swoje pieniądze. Jak
    ktoś ma taką fantazję, proszę bardzo. Ważne jest jednak, zwłaszcza jak
    się nie śpi na pieniądzach, żeby znać ograniczenia i problemy w takich
    systemach. Bo może się okazać że po jakimś czasie ma się takiej
    automatyki po dziurki w nosie, i nie są to takie rzadkie przypadki.
    Dopóki ktoś nie wymyśli skutecznego modułu do odczytu myśli ograniczę
    się do prostych automatów typu ogrzewanie lub klimatyzacja :)
    Piotrek