    From: Marek Borowski <m...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    Date: Wed, 31 Jul 2013 20:40:57 +0200
    <j...@4...com>
    <kt95d3$rkq$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <kt9b80$s3n$1@news.task.gda.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ktbgsc$vdr$1@news.task.gda.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On 7/31/2013 8:07 PM, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ale tu mamy regres -- pstryknięcie pstryczka w ścianie jest szybsze niż
    > włączanie światła, dajmy na to, telefonem. Choć pewnie nie wszystkich
    Niekoniecznie. Masz wszystkie wlaczniki przy lozku w zasiegu reki ?
    Komorke przewaznie mam.

    > tak samo cieszy (o tym, ile uciech dać może pokojówka, to nawet nie godzi
    > się wspominać).

    Zdajesz sobie sprawe, ze wylaczenie urzadzenia telefonem (ktory jak juz
    napisalem przewaznie jest blisko Ciebie) jest tylko jedna z opcji ?

    > Nie obawiam się tego. Rozwiązanie sprawdzone od stuleci. Działa niemal
    > bezawaryjnie -- częściej się zdarza, że kogoś prąd kopnie. Nie mówiąc
    > już o tym, jak często padają skomplikowane systemy sterowania.

    Kwestia gustu. Nie lubie obcych w domu.A tym bardziej prostych ludzi bo
    nikt inteligentny z zasadami pomywaczem byc nie bedzie.

    > Dość mocne i odważne stwierdzenie.

    Takie mam wrazenie.

    > Mam wiele współczucia w stosunku do osób, które znalazły się w tak
    > rozpaczliwym położeniu, że dla nich oderwanie się od roboty na czas
    > potrzebny do włączenia światła czy zaparzenia herbaty godzi w podstawy
    > ich materialnego bytu. Ale chyba poza ciepłymi uczuciami nie mogę im
    > niczego więcej ofiarować.

    Wlasnie tego nie rozumiesz. Nie chodzi o to ze tak duzo pracuje
    zawodowo, az nie mam czasu zaparzyc kawy. Chodzi o to ze MI SIE NIE CHCE
    pokresle NIE CHCE MI SIE wykonywac tak malo interesujacych i
    przyziemnych zajec. Wole poczytac o fizyce kwantowej czy badaniach na
    micromacierzach. Jestem w stanie zagospodarowac swoj czas w ciekawy
    sposob w 100%. Dlatego jest to dla mnie zasob bezcenny.

    Pozdrawiam

    Marek