  • Data: 2022-12-08 11:38:12
    Temat: Re: Instrukcja ronda :)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-12-2022 o 11:24, r...@k...pl pisze:

    > To raczej normalne i nie przeszkadza -- w takim razie te linie "zmiany" pasa,
    > które zakreśiłem, nie są potrzebne?

    Są potrzebne.
    Nawet z nimi ludzie wjeżdżają z prawego pasa (do skrętu w lewo) na
    środkowy, bo tak idą pasy z następnego wjazdu, zamiast trzymać się nadal
    prawego.

    A niektórzy z tego prawego pasa chcą nawracać, czyli przeskakują na
    tarczy ronda dwa pasy w lewo.....
    Oczywiście nadal uważając że mają do tego prawo i pierwszeństwo.

    > A można było zrobić taką prościznę... ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=6OGvj7GZSIo

    LOL !!!
    Przez chwilę myślałem że Ty na poważnie....