  • Data: 2022-12-08 13:50:49
    Temat: Re: Instrukcja ronda :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 8 Dec 2022 11:38:12 +0100, w <tmseqk$v3o$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Są potrzebne.
    > Nawet z nimi ludzie wjeżdżają z prawego pasa (do skrętu w lewo) na
    > środkowy, bo tak idą pasy z następnego wjazdu, zamiast trzymać się nadal
    > prawego.

    Czyli nie wjeżdzają od razu na docelowy pas, tylko jakieś linie kierują je w
    czasie jazdy na inny (już właściwy).
    Poczekam aż zrobią w GoogleMaps, to sam się przejadę, bo tak bez patrzenia...

    > A niektórzy z tego prawego pasa chcą nawracać, czyli przeskakują na
    > tarczy ronda dwa pasy w lewo.....

    Na oficjalnym filmie też widzę tak sobie to pokazane -- ostatni czerwony
    samochód nawet nawraca.
    https://moto.pl/MotoPL/7,88389,29227877,rondo-rataje
    -w-poznaniu-to-koszmar-kierowcow-jak-poruszac-sie.ht
    ml#do_w=254&do_v=701&do_st=RS&do_sid=949&do_a=949&s=
    BoxLoCpLink
    (aktualnie film coś nie otwiera się).