  • Data: 2022-12-08 10:51:29
    Temat: Re: Instrukcja ronda :)
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2022 o 10:43, Cavallino pisze:

> [...]
    pg&name=medium

    > Kurna, fakt, zwracam honor, to inny przypadek.
    >

    > Ale moim zdaniem, tam te linie są źle rozrysowane po prostu na tej fotce.
    > Powinny być przeniesione na jeden pas w lewo.

    Wyobraź sobie, że spadł śnieg i nie widać linii. Obowiązek znaku F-11
    jest tutaj podstawowy i żadna linia tego nie zmieni.

    > Wtedy występuje ta problemowa sytuacja o której pisałem i o której
    > wydaje się że chciał napisać autor artykułu.

    Intencją było to, że wiele osób _nie_ stosuje się do F-11 i kombinują po
    swojemu (jak Radzio). Wystarczy się stosować. Pisałem też, że pierwszy
    raz po remoncie, zająłem pas na wprost, chcąc jechać w lewo i kurwa
    musiałem zjechać z ronda pierwszym zjazdem bo inaczej nie potrafię,
    znaczy pomyśleć, że mógłbym sobie skręcić w lewo, nawet jak nic nie jedzie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>