eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInstrukcja obsługi dieslaRe: Instrukcja obsługi diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Instrukcja obsługi diesla
    Date: Thu, 18 Mar 2010 15:40:59 +0100
    Organization: Hard Core Slrn-pl User
    Lines: 28
    Message-ID: <s...@b...chello.pl>
    References: <hnsu48$48h$1@mx1.internetia.pl>
    <hnsuoh$ksi$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnsuvp$uba$1@mx1.internetia.pl> <hnsveq$411$1@node1.news.atman.pl>
    <hntaq8$cuo$1@mx1.internetia.pl> <hntc58$dbr$1@news.onet.pl>
    <hntd7m$fuo$2@news.onet.pl> <s...@b...chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089075149140.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1268923875 2564 89.75.149.140 (18 Mar 2010 14:51:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Mar 2010 14:51:15 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 10780
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.31-20-generic (i686))
    X-NNTP-Posting-Host: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265276
    [ ukryj nagłówki ]

    czw, 18 mar 2010 o 15:37 GMT, Brzezi napisał(a):

    > czw, 18 mar 2010 o 15:26 GMT, Czarek napisał(a):
    >
    >> A tak BTW, jak to jest w skrzyniach automatycznych? Nie miałem za wiele
    >> okazji jeździć takimi pojazdami, ale z tego co pamiętam to trzymały one
    >> bardzo nisko obroty... właśnie rzędu 1100 - 1300, a zmiany były też
    >> poniżej 2000 obrotów. Pytanie czy to jest norma w automatach i z czego
    >> to wynika?
    >
    > automaty maja pewien poslizg, chyba ze zalaczy sie lock-up, ale podczas
    > przyspieszania wlasciwie nie da sie miec mniej niz 1500/2000 obrotow, bo
    > wtedy wlasnie jest poslizg, i silnik po prostu wkreca sie conajmniej na takie
    > obroty...
    >
    > poza tym jest wlasnie poslizg, i nierownomiernosc pracy i drgania nie
    > przenosza sie dalej za ASB...

    Acha jeszcze:
    U mnie tak jest ze jak utrzymuje predkosc, np. jade 80kmh, to obroty sa w
    okolicy 1500rpm, ale jezeli dodam tylko troche gazu zeby przyspieszyc, to
    puszcza lock-up i obroty od razu wedruja wyzej... wiec w ASB fizycznie nie
    da sie zrobic cos takiego jak przyspieszanie na obrotach <1500rpm, a jak
    docisne jeszcze mocniej gazu, to dodatkowo ASB jeszcze zredukuje i obroty
    wzrosna jeszcze bardziej...

    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: