eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInstrukcja obsługi dieslaRe: Instrukcja obsługi diesla
  • Data: 2010-03-18 15:40:59
    Temat: Re: Instrukcja obsługi diesla
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    czw, 18 mar 2010 o 15:37 GMT, Brzezi napisał(a):

    > czw, 18 mar 2010 o 15:26 GMT, Czarek napisał(a):
    >
    >> A tak BTW, jak to jest w skrzyniach automatycznych? Nie miałem za wiele
    >> okazji jeździć takimi pojazdami, ale z tego co pamiętam to trzymały one
    >> bardzo nisko obroty... właśnie rzędu 1100 - 1300, a zmiany były też
    >> poniżej 2000 obrotów. Pytanie czy to jest norma w automatach i z czego
    >> to wynika?
    >
    > automaty maja pewien poslizg, chyba ze zalaczy sie lock-up, ale podczas
    > przyspieszania wlasciwie nie da sie miec mniej niz 1500/2000 obrotow, bo
    > wtedy wlasnie jest poslizg, i silnik po prostu wkreca sie conajmniej na takie
    > obroty...
    >
    > poza tym jest wlasnie poslizg, i nierownomiernosc pracy i drgania nie
    > przenosza sie dalej za ASB...

    Acha jeszcze:
    U mnie tak jest ze jak utrzymuje predkosc, np. jade 80kmh, to obroty sa w
    okolicy 1500rpm, ale jezeli dodam tylko troche gazu zeby przyspieszyc, to
    puszcza lock-up i obroty od razu wedruja wyzej... wiec w ASB fizycznie nie
    da sie zrobic cos takiego jak przyspieszanie na obrotach <1500rpm, a jak
    docisne jeszcze mocniej gazu, to dodatkowo ASB jeszcze zredukuje i obroty
    wzrosna jeszcze bardziej...

    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: