eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInstrukcja obsługi dieslaRe: Instrukcja obsługi diesla
  • Data: 2010-03-19 07:57:09
    Temat: Re: Instrukcja obsługi diesla
    Od: omega_fan <o...@n...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > na zarżnięcie DMF. 50km/h jadę na trójce, mam niecałe 2000rpm i tak
    > jest najekonomiczniej. Zmiana na czwórkę powoduje spadek poniżej
    > 1500rpm i wyższe spalanie przy przyśpieszaniu, przy równej jeździe
    > czwórkę wrzucam od 60km/h, a piątkę od 80. Szóstka ma sens właściwie
    > dopiero od 100km/h. Ale może albo ja się nie znam, albo turbodziura
    > u mnie jest ogromna. ;-)

    Ja mam dokładnie tak samo.
    Poniżej 100 km/h mam wyższe spalanie na 6 niż na 5 biegu.

    Wczoraj spróbowałem wrzucić 5 przy 50 km/h, miałem 1000 obr
    i silnik wyzwał mnie od idiotów :)

    > Jedyne w czym jest ziarno prawdy, to kwestia rozgrzewania silnika
    > przed jazdą. Poczekać aż olej rozejdzie się "po kościach" i jechać, byle
    > spokojnie zanim się nie nagrzeje. Grzanie diesla na postoju mija się
    > z celem, szczególnie zimą.

    Nie zgadzam się z Tobą. Szczególnie zimą silnik ma ciężkie
    warunki pracy (zimny i gęsty olej) i myślę, że właściwe jest odpalenie
    na początku, a potem niech sobie pochodzi podczas gdy my skrobiemy szybki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: