  • 31. Data: 2010-12-20 11:19:50
    Temat: Re: Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2010 11:54, Dawid pisze:

    > Po co Ci antywirus na linuksie, bo o tym mowa?

    Do skanowania dysków windowsowych podłączanych do testowania ;)

    > No to pokaż, jak tym poleceniem zrobić to w win np.7 ?

    Krok pierwszy: usunąć Windows ;->

    To jest grupa o pecetach. Pytania o systemach operacyjnych zadaje się
    gdzie indziej.

  • 32. Data: 2010-12-20 11:20:34
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-12-20, o godz. 11:54:36
    Dawid <m...@n...pl> napisał(a):

    > Po co Ci antywirus na linuksie, bo o tym mowa?

    Mi np. przydaje się do skanowania dysków z Windows i
    bezpiecznego usuwania z nich wirusów.

    Zdrówko

  • 33. Data: 2010-12-20 12:59:35
    Od: "Papusu Smurfo" <d...@b...z.wonsami>

    Órzytkownik "Robson" napisał:
    > Jesli komus sprawia trudnosc zainstalowanie programu bez CD na pewno nie
    > poradzi sobie z siecia. :)

    bardzo słuszna uwaga!:O)
    ale problem polega chyba na tym jak to zrobić normalnie i legalnie, bo
    wspomniano o legalnym oprogramowaniu, to tak jak ja bym się spytał jak mam
    korzystać z legalnej, orginalnej i legalnie zakupionej gryPC bez jej
    krakowania i hakowania?:O)
    oczywiście że potrafię to zrobić i tak robię i chwała bogu tym fszystkim
    hakerom i tfurcom tego wspomagającego oprogramowania, tylko w takim razie po
    kiego kupować legalną grę skoro nie mogę na niej normalnie zagrać, bo jakieś
    zabezpieczenia się zepsuły, albo nie działają, albo skutecznie mi grę
    utrudniają, więc jaki jest sens urzywania orginalnego i legalnego
    oprogramowania skoro i tak żeby go urzywać muszę robić to nielegalnie?:O(

  • 34. Data: 2010-12-20 17:56:00
    Temat: Odp: Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
    Od: "Bogdan" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Papusu Smurfo" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >utrudniają, więc jaki jest sens urzywania orginalnego i legalnego
    >oprogramowania skoro i tak żeby go urzywać muszę robić to nielegalnie?:O(

    Zanim podziękujesz "fszystkim hakerom i tfurcom" naucz się pisać po polsku
    Pozdrawiam Bogdan

  • 35. Data: 2010-12-20 19:27:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 18:56:00 +0100, Bogdan napisał(a):

    > Zanim podziękujesz "fszystkim hakerom i tfurcom" naucz się pisać po polsku

    Nie nauczy się. To taka mała gnida, zmieniająca zawartość From: na kolejne
    mutacje wpisu "Papa Smerf", śmiecąca po grupach tym swoim bełkotem.
    Częstotliwość tych zmian mu chyba ostatnio wzrasta, gdyż coraz częściej
    kolejna mutacja cymbała się pojawia.

    [ Najlepsze związki opierały się na kłamstwie i oszustwach. Zwykle ]
    [ kończą się w taki sposób, więc logicznie będzie tak właśnie zacząć. ]
    [ (Jurij Orłow "Lord of War") ]