  • 1. Data: 2010-12-16 19:13:28
    Temat: Komputer za 3000
    Od: ___ <s...@i...pl>

    Witam panstwa ;)
    Nie jestem w temacie a tutaj fachowcow sporo wiec zawsze dobrze zapytac.
    Panowie (i panie) - potrzebuje skompletowac kompa (sama skrzynke czyli bez
    monitora, myszy itd.) za 3000. Raczej nie wiecej. Preferowany procesor i5,
    generalnie im wydajniejszy sprzet tym lepiej. Grafika w miare mocna zeby
    nie trzeba jej bylo za 2 lata musowo wymieniac.
    Poprosze o przykladowe konfiguracje.
    Dzieki :)

  • 2. Data: 2010-12-16 20:11:00
    Temat: Re: Komputer za 3000
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-16 20:13, Użytkownik ___ napisał:
> [...]
    > generalnie im wydajniejszy sprzet tym lepiej. Grafika w miare mocna zeby
    > nie trzeba jej bylo za 2 lata musowo wymieniac.

    Komputer z macną grafiką, zapomniałeś napisać do gier
    czy do pracy, jeśli do pracy to do jakiej.
    I ewentualne pobożne życzenia jak USB3, eSATA, RAID itp.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-12-16 20:17:11
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-16 21:11, RadoslawF pisze:

    > Komputer z macną grafiką, zapomniałeś napisać do gier
    > czy do pracy, jeśli do pracy to do jakiej.
    > I ewentualne pobożne życzenia jak USB3, eSATA, RAID itp.
    >

    > Pozdrawiam

    Na twoim miejscu kupilbym PS3 za 1000zl do gier i Peceta za 2000zl do
    pracy i takich se gier.

  • 4. Data: 2010-12-16 20:25:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-16 21:17, Użytkownik konieczko napisał:

    > Na twoim miejscu kupilbym PS3 za 1000zl do gier i Peceta za 2000zl do
    > pracy i takich se gier.

    Konsole są dla smarkaterii, dorośli grają częściej w strategie które
    na konsolach praktycznie nie występują.
    No i pytający chce komputer a nie gorszy komputer i jeszcze gorszą
    konsolę, może zresztą jakąś nawet ma ? :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-12-16 21:09:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na twoim miejscu kupilbym PS3 za 1000zl do gier i Peceta za 2000zl do
    > pracy i takich se gier.

    A gry na dwie platformy po prostu ukradnie?

    --
    marfi

  • 6. Data: 2010-12-16 21:26:19
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-12-16 22:09, marfi pisze:
    > A gry na dwie platformy po prostu ukradnie?

    1/ a musi mieć jednocześnie na dwie platformy?
    2/ to jedyna wg Ciebie droga zdobycia?

  • 7. Data: 2010-12-16 21:26:55
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-16 22:09, marfi pisze:
    > Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A gry na dwie platformy po prostu ukradnie?

    No to jest oczywiste .

  • 8. Data: 2010-12-17 02:11:15
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2010-12-16 20:13, ___ pisze:
> [...]
    > generalnie im wydajniejszy sprzet tym lepiej. Grafika w miare mocna zeby
    > nie trzeba jej bylo za 2 lata musowo wymieniac.
    Hej
    Ja bym sie chyba pokusił o taki zestaw :) Zaznaczam ze jest to tylko i
    wylacznie moje subiektywne zdanie :)
    Karta grafiki mocna zgodnie z zyczeniem prywatnie wolalbym slabsza i
    porzadne chlodzenie procesora
    http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/zi5d2f2.png

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-12-20 14:56:26