  • 21. Data: 2010-12-18 11:13:53
    Temat: Re: Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
    Od: "tanill" <t...@o...pl>

    Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i cenne porady. Udało się na pena
    skopiować i zainstalować.

  • 22. Data: 2010-12-18 16:21:53
    Od: "maX" <a...@i...pl>

> [...]
    > laptop nie ma napędu cd. Jak zainstalować program? Jak wspomniałem program
    > jest legalny, systemy na laptopach również

    Albo podłączyć kompa do sieci i zainstalowac z napędu CD innego komputera,
    albo pożyczyć i podłączyć tymczasowo do tego lapa napęd optyczny (bo to że
    lap nie ma CD, nie znaczy że nie mozna tego CD podłączyć).

  • 23. Data: 2010-12-19 01:10:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > Jęśli nie masz w komputerach bluetootha to wystarczy kupić adaptery
    > bluetooth. Ja ostatnio kupiłam nowy na allegro za 4 zł plus koszty
    > przesyłki.

    No dobra, kupuję taki adapter, i co dalej?

    Jak to krok po kroku wykonać?

  • 24. Data: 2010-12-19 01:11:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    usb-2-0-box,twr,46077.html

    > No rzeczywiście fajny i niedrogi. Pytający może sobie fundnąć nawet na
    > raty jak go w tej chwili nie stać.

    No ale jak to zrobić przez bluetootha?

  • 25. Data: 2010-12-19 01:11:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ieglnh$f0r$1@inews.gazeta.pl...
    > Daj spokój, chłopaki Cię podpuszczają w nadziei, że zdobędą
    > dalszy materiał do Księgi Cycatów Animki ;-)

    L0L

  • 26. Data: 2010-12-19 01:12:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:iefbbi$1fq$1@news.onet.pl...

    > jesli masz siec to udostepnij cd na jednym kompie, wloz plyte i
    > instalujesz po sieci.

    A jak nie masz sieci to sobie zrób jednym kabelkiem Ethernet.

  • 27. Data: 2010-12-19 01:13:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SERG" <m...@p...fm> wrote in message
> [...]

    Ja też poproszę :-) Sam nie dostanę bo jestem podobno w KF.

  • 28. Data: 2010-12-20 08:11:10
    Od: Robson <r...@...pl>

    > A jak nie masz sieci to sobie zrób jednym kabelkiem Ethernet.

    Jesli komus sprawia trudnosc zainstalowanie programu bez CD - na pewno
    nie poradzi sobie z siecia. :)

  • 29. Data: 2010-12-20 09:40:55
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.12.2010 08:33, tanill pisze:
> [...]
    > laptop nie ma napędu cd. Jak zainstalować program? Jak wspomniałem
    > program jest legalny, systemy na laptopach również

    Przede wszystkim: nie ta grupa.

    Ja np. używam SuSE i instalacja sprowadza się u mnie do podłączenia
    repozytorium.

    A podłączanie obrazów płyt w urządzeniach bez czytnika realizuję
    poleceniem "mount".

  • 30. Data: 2010-12-20 10:54:36
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-20 10:40, Andrzej Ława pisze:

    > Ja np. używam SuSE i instalacja sprowadza się u mnie do podłączenia
    > repozytorium.

    Po co Ci antywirus na linuksie, bo o tym mowa?

    > A podłączanie obrazów płyt w urządzeniach bez czytnika realizuję
    > poleceniem "mount".
    No to pokaż, jak tym poleceniem zrobić to w win np.7 ?