  • 31. Data: 2010-08-17 19:38:50
    Temat: Re: Informacja kolejowa
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 11:05:17 +0200, Araneus Diadematus wrote:
    >Taa... nic dziwnego, że koszt (dla PKS) jest mniejszy, skoro teraz lwią
    >część pokrywają sami dzwoniący :P
    >A jak to jest w Usiech,

    http://www.greyhound.com/

    1-800-231-2222

    Ale usiech to inny swiat, tam wszystko od zawsze zalatwialo sie na
    telefon :-) A pekaesem to tylko przedostatnia biedota podrozuje :-)

    >czyn innych krajach UE?

    http://www.nationalexpress.com/
    Oni lekko ukrywaja swoj, chyba normalny numer.

    44 (0) 8717 81 81 78
    Opening hours are 08:00 to 20:00 Monday to Sunday (UK time). Calls
    cost a maximum of 10 pence a minute for BT customers. Mobile and other
    networks may vary.

    http://www.bahn.de/
    Oni jeszcze bardziej tna koszty.

    J.

  • 32. Data: 2010-08-17 21:04:56
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 17 Sie, 21:38, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Opening hours are 08:00 to 20:00 Monday to Sunday (UK time). Calls
    > cost a maximum of 10 pence a minute for BT customers. Mobile and other

    No nie bardzo 'normalny'- w UK 871-873 to Split Charge, czyli nasze
    801.

  • 33. Data: 2010-08-17 22:54:05
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:i4d9le$eb7$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Taa... nic dziwnego, że koszt (dla PKS) jest mniejszy, skoro teraz lwią
    > część pokrywają sami dzwoniący :P
    Lwią część to chyba byłaby w wersji 801 z naliczaniem za czas połączenia.
    Obecne infolinie PKS i PKP to jest zwykłe CPO - Calling Party Overpays :-P

    Przemek

  • 34. Data: 2010-08-18 09:47:00
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > Opening hours are 08:00 to 20:00 Monday to Sunday (UK time). Calls
    > cost a maximum of 10 pence a minute for BT customers. Mobile and other

    Sadze, ze tego nie da sie porownac. Bo to troche inaczej dzialalo i dziala
    niz w Poslce.
    W UK z tego co moil rzad w grudniu 97% gospodarstw domowych ma dostep do
    bradbandu (szybki internet)
    Tu wszystko sie spycha do zalatawiania online. Dlatego telefony zawyza sie
    koszty by ludzi zniechecic a zachecic do online.
    np. linia pomocy virginmedia jesli dzwonisz z innego niz ich telefonu kasuje
    cie 50p za minute, z ich telefonu jest darmowa:)
    Ale rowniez za darmo dla kazdego jest pomoc na grupie dyskusyjnej na ktorej
    siedza ich serwisanci i poprzez ta grupe mozesz umowic inzyniera w domu.
    Z autobusem czy pociagiem jest podobnie. Owszem w sytuacji bycia na
    kompletnym zadupiu jest problem. Ale praktycznie kazda wiocha ma w swoim
    urzedzie dostep do internetu i go udostepnia na potrzeby ludzi. Tak samo
    bibiloteka. Wiec generalnie dostep do netu wcale nie jest duzo mniejszy niz
    np. dostep do automatow telefonicznych.

  • 35. Data: 2010-08-18 18:04:58
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:i4f3uh$3po$1@inews.gazeta.pl...
    > Lwią część to chyba byłaby w wersji 801 z naliczaniem za czas
    > połączenia.
    > Obecne infolinie PKS i PKP to jest zwykłe CPO - Calling Party Overpays
    > :-P

    ZTCP, w 70x sprawa wygląda tak, że połowę zbiera operator połączenia, a
    drugą połowę kosi cel, czyli tu PKS. Czyli dzięki wpływom mają z czego
    pokryć "zwiększone koszty", zapewne drogich wakacji Pana Prezesa, albo
    samochodu jego córki... Nie chę nikogo "na osobę" oskarżać, ale nie dam
    się przekonać, że to dla dobra ludzi, by się łatwiej dodzwaniali...
    Niezależnie, jak to nazwać, zamiastr ponieść koszt linii, który chyba aż
    taki wielki nie jest, to jeszcze z tego mają zysk... Co to, informacja
    PKS, czy Gorące Lolitki Chętne Całodobowo?

    --
    ((o))
    ((+))

  • 36. Data: 2012-06-14 00:26:23
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Odświeżam.
    Od 10 lipca 2012 likwidacja numerów 22 19436 i 42 19436. Jest już "na nich" taka
    zapowiedź.

  • 37. Data: 2012-06-14 14:32:34
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Odświeżam.
    Od 10 lipca 2012 likwidacja numerów 22 19436 i 42 19436. Jest już "na nich"
    taka zapowiedź.

    =====

    W sumie wreszcie. Ale, nie bez obaw - 1. syndrom Biura Numerów, które bardzo
    zdrożało przy korzystaniu, co wieszczyłem, zanim je urządzono na obecną
    modłę, 2. szybkość i aktualność informacji, czy na czas i właściwie spłyną
    informacje o zmianach, bo jak na razie, wolę korzystać z rozkładu w necie...
    Choć i za te nie ręczę.
    No, ewentualnie 3. aby nie tłumaczyć telefonistce przez pół godziny, skąd
    się dzwoni (syndrom Straży Miejskiej, podajesz adres, a nie bardzo wiedzą,
    jak tam trafić, nie zawsze, ale zbyt często, "za rączkę" prowadzić trzeba,
    koło tego drzewka w prawo, tam leży psia kupa, tam trzeba sie zatrzymać,
    popatrzeć w lewo, o, ten niebieski samochd łamie zakaz parkowania,
    utrudniając przejście (a że to jest na rogu ulic X i Y 5 metrów od rogu, to
    "za głupie" dla przyjmującego zgłoszenie)) i/lub skąd się startuje.

  • 38. Data: 2012-07-10 19:55:46
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    No i słowo stało się ciałem, po około 2 (!!!) latach od pierwotnych terminów
    ZLIKWIDOWANO w dniu dzisiejszym numery informacji o rozkładzie jazdy pociągów:

    22 19436
    42 19436
    42 205 5007.

    Tzn. są uruchomione zapowiedzi o likwidacji.

    Jedynym numerem jest teraz:
    19 757 i jego alias dostępny tylko z zagranicy
    +48 22 39 19 757.

    Ciekawym jak z powyższymi numerami radzi sobie w roamingu:
    1. telefon z polskiej sieci komórkowej zalogowany poza Polską
    2. telefon zagranicznej sieci komórkowej zalogowany w Polsce.

  • 39. Data: 2012-07-11 11:04:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiwany" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >pociągów:

    >Jedynym numerem jest teraz:
    > 19 757 i jego alias dostępny tylko z zagranicy

    A swoja droga - jak to zrobili ? Ze w sieci TP zablokowac dostep sie
    da, to nie dziwota, ale u innych operatorow ?
    Czy po prostu TP (a moze inny operator), nie przyjmuje w ogole
    polaczen pod ten numer, za wyjatkiem tych, ktore przychodza z ich
    wlasnych laczy zagranicznych ?

    >Ciekawym jak z powyższymi numerami radzi sobie w roamingu:
    >1. telefon z polskiej sieci komórkowej zalogowany poza Polską
    >2. telefon zagranicznej sieci komórkowej zalogowany w Polsce.

    z 19757 nie radzi sobie nawet stacjonarka w sieci TP.

    Ale prawde mowiac ... jak ktos chce podrozowac pociagami, to niech
    sobie kupi smarfona, bo bez internetu nie da rady.

    Albo lepiej samochod.

    J.

  • 40. Data: 2012-07-11 14:00:14
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    W dniu środa, 11 lipca 2012 11:04:40 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> [...]
    > da, to nie dziwota, ale u innych operatorow ?
    > Czy po prostu TP (a moze inny operator), nie przyjmuje w ogole
    > polaczen pod ten numer, za wyjatkiem tych, ktore przychodza z ich
    > wlasnych laczy zagranicznych ?
    >
    > &gt;Ciekawym jak z powyższymi numerami radzi sobie w roamingu:
    > &gt;1. telefon z polskiej sieci komórkowej zalogowany poza Polską
    > &gt;2. telefon zagranicznej sieci komórkowej zalogowany w Polsce.
    >
    > z 19757 nie radzi sobie nawet stacjonarka w sieci TP.
    >
    > Ale prawde mowiac ... jak ktos chce podrozowac pociagami, to niech
    > sobie kupi smarfona, bo bez internetu nie da rady.

    1. Stacjonarka TP radzi sobie od 2 lat, od kiedy 19757 istnieje. U mnie, rodziny itd.
    Więc masz problem lokalny do zgłoszenia do usunięcia- brak aranżacji czy jak tam.
    2. 22 39 19 757 ( jak zresztą i 19757 )jest numerem w sieci TKTelekom, więc raczej po
    tej stronie leży blokada przychodzących z kraju.