  • 41. Data: 2012-07-11 14:18:50
    Temat: Re: Informacja kolejowa
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    wiwany <w...@g...pl> writes:

    > 1. Stacjonarka TP radzi sobie od 2 lat, od kiedy 19757 istnieje. U mnie, rodziny
    itd. Więc masz problem lokalny do zgłoszenia do usunięcia- brak aranżacji czy jak
    tam.
    > 2. 22 39 19 757 ( jak zresztą i 19757 )jest numerem w sieci TKTelekom, więc raczej
    po tej stronie leży blokada przychodzących z kraju.

    W usenecie przyjęte jest zawijanie linii przed 80 kolumną. Czy mogłbyś
    użyć programu, który to respektuje?

    MJ

  • 42. Data: 2012-07-11 14:38:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiwany" napisał w wiadomości grup
    >1. Stacjonarka TP radzi sobie od 2 lat, od kiedy 19757 istnieje. U
    >mnie, rodziny itd. Więc masz problem lokalny do zgłoszenia do
    >usunięcia- brak aranżacji czy jak tam.

    rano sobie nie radzila, teraz owszem tak.

    >2. 22 39 19 757 ( jak zresztą i 19757 )jest numerem w sieci
    >TKTelekom, więc raczej po tej stronie leży blokada przychodzących z
    >kraju.

    pomylilo mi sie z kierunkowym 39 (dawny komertel).

    Tym niemniej jestem ciekaw jak to wyglada przy polaczeniu
    tranzytowanym przez inna siec - przychodzi laczem z TPSA, wie TK skad
    dokladnie przychodzi, czy nie bardzo ..

    J.

  • 43. Data: 2012-07-12 00:51:16
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:
> [...]
    > ZLIKWIDOWANO w dniu dzisiejszym numery informacji o rozkładzie jazdy pociągów:
    >
    > 22 19436
    > 42 19436
    > 801 022 007
    > 42 205 5007.
    >
    > Tzn. są uruchomione zapowiedzi o likwidacji.
    >
    > Jedynym numerem jest teraz:
    > 19 757 i jego alias dostępny tylko z zagranicy
    > +48 22 39 19 757.
    >

    > Ciekawym jak z powyższymi numerami radzi sobie w roamingu:
    > 1. telefon z polskiej sieci komórkowej zalogowany poza Polską
    > 2. telefon zagranicznej sieci komórkowej zalogowany w Polsce.

    No właśnie ciekawe. Rozumiem, że polskość rozpoznają po clipie tzn. jak
    clip ma +48 na początku lub nie ma kodu kraju, ale ma 9 cyfr, to jest to
    numer polski i nie można dzwonić na +48 22 39 19 757.

    Ad. 1. IMHO z +48 22 39 19 757 nie połączy, z 19 757 być może tak ale
    zapewne jeśli już, to w formacie +48 22 19 757.

    Ad. 2. Powinien połączyć IMHO bez problemu z +48 22 39 19 757, ale z 19
    757 albo +48 22 19 757 raczej nie.

    Jeśli dodamy jeszcze do tego numery VoIP, dla których lokalizacja
    geograficzna jest zasadniczo bez znaczenia, to widać, że komuś pazerność
    rzuciła się na to, co ma we łbie. IMHO jeżeli już kulejarze muszą
    koniecznie mieć płacone ekstra za łaskę pogadania z nimi to powinni to
    zrobić w jakiś bardziej sensowny sposób. Np. wziąć do infolinii jakiś
    numer komórkowy z wysokim MTR (Aero2? Centernet?) i dogadać się w
    sprawie podziału wpływów z tegoż. A numer - eden i ten sam byłby
    osiągalny - z całego świata :-).

    Przemek

  • 44. Data: 2012-07-12 00:57:47
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

  • 45. Data: 2012-07-12 03:53:03
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Tym niemniej jestem ciekaw jak to wyglada przy polaczeniu tranzytowanym
    > przez inna siec - przychodzi laczem z TPSA, wie TK skad dokladnie
    > przychodzi, czy nie bardzo ..

    Przypuszczam, że mogą to próbować szacować na podstawie TZN, przydzielone
    zakresy jeszcze chyba się nie rozbujały pod wszelakie przeniesienia i
    niektórzy może jeszcze mają numery z tych, co im UKE przydzielił...? Skoro
    numer dzwoniącego jest wysyłany?
    Muszę kiedyś na jakimś świeżo przeniesionym z TP numerze spróbować zamówić
    jakąś rozmowę MM :) Może to dać pewien pogląd nt. świeżości danej bazy
    danych :) Jak przejdzie, to i u pozostałych można przypuszczać, ze bułeczka
    może być nieco czerstwa :)